jonteronte
Ny medlem
Och en bonusbild på något jag pillar med i skolan
haha, gjorde en likadan när jag gick verkstadsteknisk, 1984-85. Glömde den en vinter i farsans kallgarage, efter det dög den till bojsänke
Och en bonusbild på något jag pillar med i skolan
Hallå!
DJ från Rejsa här
Kul projekt!
haha, gjorde en likadan när jag gick verkstadsteknisk, 1984-85. Glömde den en vinter i farsans kallgarage, efter det dög den till bojsänke
ser sådär ut.
sätt på ett par lägre risers och ett fatbar styre ist.
något högt är det, kan du inte bara vinkla styret lite bakåt?
Håller med övriga att ett fatbar styre skulle göra sig bra på hojen din, annars är det bara
Jag har kört Renthal lofatbar i flera år utan pinne & det håller fint ska ju inte ut å hoppa med hojen. Tänkte bara ifall du inte ville ha fågelpinne.
Jag läste på gammla moppenet om en scooterstuntare vars styre gick av. Han hade ett TNT styre som egentligen skulle ha fågelpinne monterat.
Jag skulle inte chansa.
Hur misshandlade han den
Om styret går av vid vurpa är ju en sak, för jag antar att det inte gick av vid normal körning
Riktigt stiligt bygge! Har inte hängt med i all text dock, kommer du ha en ren aluminiumfärg/vad det nu är på det hela? Vore najs
Om jag minns rätt så smällde han ner moppen efter en wheelie - att göra det i 150 istället för 30 påverkar säkert ännu mer...
woaw! var ett tag sen jag tittade in här. Satan i gatan! Bra jobbat, ser riktigt bra ut!
Ska bli kul att se den om några månader!
Som jag skrev så kan jag inte sätta på lägre risers för då måste jag sänka gaffel, och det är ingen chopper jag kör
köp ett par nya för fatbar korta dom och vinkla dom.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|