Nikel
Gudomlig sporthojare
En liten reserapport.
Sitter precis nu och dricker en Vodka Lemon med 2 dl sprit och en droppe citron.
Smakar så iaf.
Har det fantastiskt här nere i Adenau/Nürburg.
Mina första 20 varv på ringen hade gått bra och idag stannade klockan på BTG 8,47,3 min.
De jag pratat med om tiden har sagt att jag pendlar någonstans mellan att ha en skruv lös eller inte ha några alls.
Hojen håller ihop riktigt fint sånär på att övre kykarfästet gick av på vägen ner.
Löstes med en slangklämma och håller toppen.
En fotpinne vibrerade upp sig och ramlade av vid bommen idag med men den skruvades tillbaka fort.
Nästa år måste jag ha värre bromsar eftersom de håller bara 2 varv innan de svampar.
Bridgestone Battleax BT003r däcken verkar inte ha något slut på grepp.
Även med knäskrap i 170
Imorgon blir det 5 varv till sen åker vi hemåt.
Sitter precis nu och dricker en Vodka Lemon med 2 dl sprit och en droppe citron.
Smakar så iaf.
Har det fantastiskt här nere i Adenau/Nürburg.
Mina första 20 varv på ringen hade gått bra och idag stannade klockan på BTG 8,47,3 min.
De jag pratat med om tiden har sagt att jag pendlar någonstans mellan att ha en skruv lös eller inte ha några alls.
Hojen håller ihop riktigt fint sånär på att övre kykarfästet gick av på vägen ner.
Löstes med en slangklämma och håller toppen.
En fotpinne vibrerade upp sig och ramlade av vid bommen idag med men den skruvades tillbaka fort.
Nästa år måste jag ha värre bromsar eftersom de håller bara 2 varv innan de svampar.
Bridgestone Battleax BT003r däcken verkar inte ha något slut på grepp.
Även med knäskrap i 170
Imorgon blir det 5 varv till sen åker vi hemåt.