kjellper
pousseur
Klxparts.com har en med 15 liter. Ett par tusenlappar ska de ha. Prisvärt, men 230:n åker jag aldrig så långt med att jag tycker det behövs.Någon som köpt en större bensintank till KXL 230.
Några liter till skulle inte skada.
Klxparts.com har en med 15 liter. Ett par tusenlappar ska de ha. Prisvärt, men 230:n åker jag aldrig så långt med att jag tycker det behövs.Någon som köpt en större bensintank till KXL 230.
Några liter till skulle inte skada.
Biltema har bra batterier. Och deras 80-815 kan rent av vara bättre än originalbatteriet från Yuasa.
Eftersom det är er egen tråd för inbördes beundran så blir det få påhopp för det här horribla påståendet, men nån ordnung får det väl ändå vara. Håll koll på syranivån och sköt batteriet så håller det 10 ggr längre än Biltemas. Hoppas du sparade kvittot
Klxparts.com har en med 15 liter. Ett par tusenlappar ska de ha. Prisvärt, men 230:n åker jag aldrig så långt med att jag tycker det behövs.
Grattis.15 liter är lite överdrivet, men 7-8 liter vore lagom.
Ja. 7.5 L.Original är 7,5 liter
Inte jag heller. Biltema har utmärkta ersättare, och även om Yuasa på nåt sätt skulle vara bättre än några andra batterier av samma typ och mått så kan ett Yuasa-batteri degraderas som dom flesta batterier med samma kemi.Kommer aldrig köpa ett Yuasa igen
Menar 10-11. betyder 6 mil extraGrattis.
Original är 7,5 liter
Dessutom för kännedom har Biltemas "kedjespray för MC" (artikel 36-445) tagit slut i dom flesta städer runt om i landet. "Slut hos leverantören", jag ser varan endast i tre butiker, bla i Ludvika, och dit tänker jag inte åka.
Kan det vara så att denna kedjeolja är bra, och/eller så pass prisvärd att vissa, möjligtvis klubbar, åkt runt och samlat på sig burkar inför vintern? Eller är bristen på kedjespray i Biltemas butiker också Putins fel?
De har inte utbud som förr vilket är synd då min Biltema jacka är vattentät då dyrare mc kläder absolut inte är det. Men batterier kan man ju ha till mer än hojar. Typ gräsklippare och fyrhjulingar, så de kommer nog fortsätta finnas.Var det inte så att Biltema skulle sluta med MC-relaterade produkter? Vet inte om de ändrat sig, men om de inte gjort det så känns det rimligt att de bara säljer ut befintligt lager och när det är slut så är det slut.
(Tror alltså inte att det har med Putte att göra.)
Här verkar en ha blivit såld för 34900 kr
Hondan suger jämfört med Kawan. Enligt min ödmjuka korrekta åsikt. Men vill man slänga på prylar så är Hondan bättre med massa massa tillbehör. Båda är Thai hojar tänkta att framföras i sandaler, shorts utan hjälm spanande efter shemales.Hmm hade ju hoppats hitta en snorbilligt ? Har du provkört hondans motsvarighet? Hur skiljer dom sig?
Hondan suger jämfört med Kawan. Enligt min ödmjuka korrekta åsikt. Men vill man slänga på prylar så är Hondan bättre med massa massa tillbehör. Båda är Thai hojar tänkta att framföras i sandaler, shorts utan hjälm spanande efter shemales.
Jag åkte faktiskt upp till Probike norr om Stockholm en solig dag förra månaden för att provsitta deras CRF250L (eller var det CRF300L?). Dom hade en inne som hade nåt fel på ett motorlock som målades om och monterades tillbaka. Inget allvarligt, men ändå ett slags 'återkall' från Honda att åtgärdas.Har du provkört hondans motsvarighet? Hur skiljer dom sig?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|