FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Tanken som den ser ut idag. Dock var svetsningen på undersidan inte tät. Ser rätt ok ut med rejstanklocket med.
En annan lärdom jag har gjort är att det inte är helt lätt att pilla med skitiga elkablar och vara lite färgblind. Tar rätt mycket längre tid...
är det den gröna z1 tanken som satt på rammen du har sågad itu
ångrar som fan jag sålde min z1000 1977 för 2 år sen
är det den gröna z1 tanken som satt på rammen du har sågad itu
ångrar som fan jag sålde min z1000 1977 för 2 år sen
Nejdå, oroa sig inte. Senast jag såg den var den hel i alla fall. Han pratade väl om att det var den som skulle sparas ifall han skulle bygga originalare av hojen någon gång i framtiden?
Du har för många järn i elden by the way min herre, ska du inte bygga färdigt en åtminstone istället för att ha åtta halvfärdiga projekt på g?
Mig spelar det ingen roll, ditt sätt blir det fler byggtrådar på och läsning är ju alltid kul
Åhå. Vad gömmer sig här...
Gamla om-målade Öhlinare?
Smutt lyse! Jag vill veta vad som finns i väskan
Innan du förhastar dig med blästringen så måste jag fråga: vad ska du blästa med?
All form av media går i regel fetbort för det kan (det gör) åka in i oljekanaler och allt sånt och då sitter du med skurna vevlager eller liknande efter några mil med en i övrigt fräsch motor.
Ska du blästra så gör det med kolsyra. Helst ska du doppa den och ta bort färgen på kemisk väg. Absolut skonsammast, dock osäker på firmor som erbjuder den tjänsten.
Ser nice ut! Inte hunnit så mycket mer på min hoj. Ramen är klar på blästring, lite fräsning kvar sen ska man börja mecka ihop det hela :=') Hör av dig sen när du ska ha den lackerad så kittar jag upp dig med ett bra pris!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|