Jag säger z1000
X2 750n surrar bara mest he he
Jag säger z1000
Hej alla racinglovers!! Har kollat runt efter köp av en z750 men efter ytterligare koll så tycker jag att z1000 är mer prisvärda. Är det stor skillnad i¨storlek på dem. Är första hojen för min del. Är ca 1.75 m (kort i rocken). Vilken bör jag välja. Har råd med bägga kan tilläggas. Tack för svar!!
Hallå, jag hade samma problem och för min del blev det en z750 men det är endast pga försäkringen. Det är halva priset på z750 jämför mot z1000.
Jag tycker att den räcker till. Jag bytte från zx6r till z750.
Z750
Tack för svaret´!! Ytterligare en liten fråga. Är det värt att lägga till 5-10 tusen för ABS på en sprillans ny z750 `09.?? Snyggast vit eller mörkblå??
Tack för svaret´!! Ytterligare en liten fråga. Är det värt att lägga till 5-10 tusen för ABS på en sprillans ny z750 `09.?? Snyggast vit eller mörkblå??
Någon som har en mattsvart (Ermax) hugger på en orange Z750? Skulle vilja se lite bilder...
Tack så länge!
Hallå,
Någon som har monterat vindruta på sin z750?
Jag fick rutan igår och man måste borra i kåpan.
Något man måste tänka på som inte står i instruktionerna?
Tacksam för alla tips!!
nä men kan du berätta skillnaden med rutan ifall det var stor och om du kan skicka in lite bilder så man får se det ser ju coolt ut utan
Mitt batteri är dött på min z750 -08. Kikade på Biltemas site och de verkar bara ha för modeller fram till 2005?
Någon som vet vilket som passar och om det passar? Har lite panik då jag måste flytta hojen från garaget idag då garaget måste vara utrymt kl 00 inatt på grund av renovering...
Gelbatteriet på 8ah funkar prima
Va tvungen att gå in å kika, ser ut som jag har den lite äldre modellen, 8ah finns inte längre men 9 ah verkar stämma...
12 9ah 151 x 87 x 107 3,50 kg 80-816 349,00 k
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |