Nu var rizoma backspeglarna monterade och titax broms/kopplingshandtag på. Jag tycker det ser riktigt bra ut vad tycker ni ?
kommer inte ihåg exakt om det var så här men koppla svart tråd till svart där ska motståndet vara. De andra kablarna skarvar du ihop med varandra. Koppla dock inte ihop alla kablar genom moståndet det gjorde jag då blev det kortis .
Lycka till!
Menar du att jag ska ha endast ett mostånd till båda blinkersena eller är jag helt ute och cyklar nu?
Det där blev riktigt snyggt
Var köpte du Titaxhandtagen?
Sluta krångla med motstånd, jag köpte biltemas elektroniska blinkrelä för 49:- och bytte ut orginalrelät på min z750 -07a... funka perfekt!
Sluta krångla med motstånd, jag köpte biltemas elektroniska blinkrelä för 49:- och bytte ut orginalrelät på min z750 -07a... funka perfekt!
Var bortskämd nog att få hojen levererad med ett GPR slip-on men då jag funderar på att rasta hojen på bana i sommar kan det vara bra att kränga på "granatkastaren" igen när det behövs.
Någon som har koll på om man behöver ha kvar de två vajrarna på originaldämparen? Har f.n. dåligt koll på vad de ska ta vägen men får väl smygkika på nån z750 med originaldämpare annars...
Men varför ska du ha på orginaldämparen? i med DB-killer´n om det är ljudet som är problemet, eller?
Har du nåt serienummer på relät? Biltemas sida har ju blivit helt kass sen dom introducerade nya designen, tummen ner för den.
Det finns ett relä med serienummer Biltema 42-140, som de hänvisar till på deras hemsida. Vet inte om det kan vara det, kan inte hitta det på deras sida.
Får hålla med om att sidan är dålig.
Noterar det och åker dit och kikar om man hittar något lokalt i deras system, stort tack för infon!
Man måste ju passa på att beta av några mil när det inte är taskigt väder, så man kan börja planera 100-mila.
Det finns ett relä med serienummer Biltema 42-140, som de hänvisar till på deras hemsida. Vet inte om det kan vara det, kan inte hitta det på deras sida.
Får hålla med om att sidan är dålig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |