2Wheeldrive
Nu kör vi!
Är det någon som vet vad det är för storlek på gängan för bobbiner för en Kawasaki Z1000 2014?
M10 ?
M10 ?
Är det någon som vet vad det är för storlek på gängan för bobbiner för en Kawasaki Z1000 2014?
M10 ?
Tackar!
Var och köpte ett par R&G häromdagen, som du skriver så var det M8
Jag har köpt tailtidy/skylthållare, Yoshimura carbon och även Z1000:s egna tankskydd, genomskinlig och riktig snygg!
Jag bifogar en bild på avgassystemet.
Ps. Min är orange
View attachment 414300
Funderar på r&g tailtidy men verkar hamna lite för långt fram på lyktan så kollar på andra typ: http://www.ebay.co.uk/itm/191261875...en? Vad är det som inte gör dig riktigt nöjd?
Jag har också noterat att R&G hamnar långt bak under lyktan, men vafan det får gå ändå R&G är ju ändå alltid R&G .
Jag har R&G, varför är du osäker på om du kommer att ha kvar den? Vad är det som inte gör dig riktigt nöjd?
Har läst lite att det ser inte så farligt ut live, vad tkr du?
Hojen va väl lite mer ett impulsköp, har ingen direkt anledning mer än att jag egentligen ville ha en ducati streetfighter eller triumph speed triple o jag är fortfarande insnöad på dom hojarna liksom...
nån som vet vad behållaren som sitter i kåpan på höger sida vid bönpallen är till för, tappa bort boken(eller för slö för att leta fram den på vinden)
Expansionskärl för kylarvätskan?
Fick just besked om att min hoj är klar
Leverans nästa vecka
View attachment 416683
View attachment 416684
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari