Kawasaki Z750/Z1000-tråden

SeRRe

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2007
Ort
västerås
Hoj
........
Den GPR jag köpte, titan, kostade 3,500:- monterat och klart, men jag fick ganska mycket rabatt då köpt min hoj där, kostar 4,200:- ord.

Kolla följande länkar:
www.gpr.it
www.akrapovic-ai.it
www.laserexhausts.com
www.geg-exhausts.co.uk
Sen är det bara att söka på den hoj du vill ha ett slip-on till

ok nice tack för länkarna ska kolla runt på dom.....

Tja mannen! Så du är sugen på en sån, kul! Kom förbi och kika på/prova min hoj nån dag sen om du vill:)



Riktigt snyggt:tummenupp

tja tjo måste komma förbi o kolla nåndag...verkar vara en bra hoj o börja med..
 
Last edited:

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
tja tjo måste komma förbi o kolla nåndag...verkar vara en bra hoj o börja med..

Bara att komma förbi. Räcker gott och väl att börja med, men jag tycker den räcker gott och väl till mer än så. Det är ju ändå min tredje hoj:)

Den rör på sig tillräckligt.
 

SeRRe

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2007
Ort
västerås
Hoj
........
Bara att komma förbi. Räcker gott och väl att börja med, men jag tycker den räcker gott och väl till mer än så. Det är ju ändå min tredje hoj:)

Den rör på sig tillräckligt.

ska skriva teorin om 3 veckor hoppas bara min rygg pallar o sitta på en hoj, dom ser bra tuffa ut, vart o kolla på dom 3 varje helg nu i 3 veckor på funbike...
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
ska skriva teorin om 3 veckor hoppas bara min rygg pallar o sitta på en hoj, dom ser bra tuffa ut, vart o kolla på dom 3 varje helg nu i 3 veckor på funbike...

Teorin fixar du.
Tror det är bra för din rygg att ha en upprätt körställning.

Vilken färg är du sugen på då?
Ja de är bra snygga, och dom går att göra snyggare!
Har pysslat lite med min, och mer ska det bli. Men det ser du sen
när du kommer förbi.
 

SeRRe

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2007
Ort
västerås
Hoj
........
Teorin fixar du.
Tror det är bra för din rygg att ha en upprätt körställning.

Vilken färg är du sugen på då?
Ja de är bra snygga, och dom går att göra snyggare!
Har pysslat lite med min, och mer ska det bli. Men det ser du sen
när du kommer förbi.

går allt som d ska så kan d bli en 08 då vill jag ha en orange eller svart
 

liv05

Give a damn.
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Höör
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Någon som vet var man kan hitta användarhandbok/verkstadshandbok i pdf.format för Kawa? Är ute efter en till min z750 -05:a.

:confused:
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Kan bara instämma! Köp prylarna på ebay. Jag hämtade ut en Z1000 -08 vit för en vecka sedan och i fredags ramlade ett Yoshimura system hem ifrån USA. Inväntar bara en ny bakläpp & K&N filter ifrån samma ställe. Kan starkt rekommendera www.starcycle.com dom har blixtsnabba leveranser och bra priser. Halva priset mot hemma.

Ja de hade schyssta priser. Hur mycket har du fått tulla?
Frakt?

Funderar på en Araihjälm därifrån, tänkt beställa från Tyskland men fanns till bättre pris där!
 

rogge_no_1

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2007
Ort
ystad
Hoj
z 750 06:a
Vilket slip on rekomenderar ni till en z 750 06:a, jag har tittat på både acrapovic och gpr, men det finns nog fler. Några säger att acra är bättre men dom kostar ju lite mer.
 

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Ort
0325-
Hoj
Z750 -04
Vilket slip on rekomenderar ni till en z 750 06:a, jag har tittat på både acrapovic och gpr, men det finns nog fler. Några säger att acra är bättre men dom kostar ju lite mer.

Om du bara ska ha ett slip-on så blir ju det marginell effektskillnad mot orginal oavsett vilket märke du köper, så gå enbart på utseendet.
 

yester

the man, the myth, the legend!
Gick med
12 Feb 2008
Ort
Åbo Finland
Hoj
kawasaki z1000 2008 (såld) Nyyyy KTM Super Duke
yesss, i helgen får jag äntligen hem "my green mean machine" (grön z1000 -08). har varit en låååång väntan men nu e den snart över. anyway, d första jag hade tänkt göra är att rensa upp rumpan. nån som kan vara schysst o ge förslag på varifrån man kan beställa annan skylhållare samt miniblinkers bak till rimligt pris?? e d kanske ermax som gäller?

skulle va riktigt nice me ett slipon oxo men d kanske får bli nästa år, har inte bara ett hål i plånboken, snarare en hel krater. såg i och för sig att leovince slipon kostar 660euro (6000kr). rätt prisvärt ändå... tar gärna emot förslag på andra prisvärsda slipon:)
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
yesss, i helgen får jag äntligen hem "my green mean machine" (grön z1000 -08). har varit en låååång väntan men nu e den snart över. anyway, d första jag hade tänkt göra är att rensa upp rumpan. nån som kan vara schysst o ge förslag på varifrån man kan beställa annan skylhållare samt miniblinkers bak till rimligt pris?? e d kanske ermax som gäller?

skulle va riktigt nice me ett slipon oxo men d kanske får bli nästa år, har inte bara ett hål i plånboken, snarare en hel krater. såg i och för sig att leovince slipon kostar 660euro (6000kr). rätt prisvärt ändå... tar gärna emot förslag på andra prisvärsda slipon:)

Nice köp!:tummenupp

Vad det gäller att rensa bakdelen så har jag köpt från valtermoto. Ville ha skyltbelysning och dom har ett kit som passar riktigt bra.. Kolla mitt garage för bilder. Men om du vill ha ännu "cleanare" så är väl ermax att föredra, de har ju en undertail med inbyggda blinkers. De är dock inte godkända, men det är inte alltid man prioriterar det!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top