Så här ser den ut just nu just före första rundan för i år
Var ju riktigt läckert med stripes.
Var köpte du dina? Bökiga att få dit?
Hallå alla Z-ägare...
Är själv ägare till en orange Z750 -06.
Jag har tänkt montera miniblinkers och en annan skylthållare på hojen, måste man göra någon stor åverkan på den..? eller är det i princip bara "ta lös och sätta dit"..?
Har även tänkt sätta ensitskuts på den, finns det att köpa färdiglackade (orange)..?
mvh David
http://www.mcweb.se/default.aspx är enkla skruva dit men kostar lite. Vad gäller orange cuts hittar jag inte direkt men borde finnas.
Ser gjärna fler bilder på era hojar nu när våren är här
Kommer bilder när jag har fått den nya dämparen, med lite tur så kommer den före helgen.
En annan sak, ser ni något förutom er själva i backspeglarna. Tycker jag måste luta mig åt sidan för att kunna se något bakåt. Ändå så har jag ju orginal speglarna. Kan ju iof va jag som e kass på att ställa i dom osso.
Känns lite som att om nu ändå inte ser något i speglarna så kan man ju lika gärna köpa ett par små snygga speglar istället. Men är ju trots allt gott o veta vad som finns bakom när man skall svänga.
Har även tänkt sätta ensitskuts på den, finns det att köpa färdiglackade (orange)..?
Jepp, det finns som färdigackat orginaltillbehör från Kawasaki
Har inne min bukspoiler på lack nu, de va ingen jätteglad lackerare jag pratade med idag, va visst ett h-vete att få till den oranga 3-skiktslacken
Okej, vet du var man kan få tag i det..?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |