... Fast det är klart, beroende på hur många öl du sänker under tiden så ökar ju svårighetsgraden
Borde väl gå åt minst en per sida, så tipset är ju att du har en kompis som är stadig på hand som hjälper med ena så det blir bra.
... Fast det är klart, beroende på hur många öl du sänker under tiden så ökar ju svårighetsgraden
De blev ett annat rör istället, köpte ett Danmoto Carbon GP
Fick erbjudande att köpa Power Commander 3 för 1995 nytt från svensk återförsäljare, frågan om det är värt det? Hojen går sämre nu än med orginalsystemet. Är de värt att köpa PC3 istället för PC5? Måste hitta någonstans att bänka hojen i Stockhol, tips?
Det här måste nog vara den minst aktiva tråden på modellsidan på sporthoj
Förmodar att priset för PC3 är okej, fick även pris på bänkning 1800kr
www.bikersneed.se under ermax prylarna. Där köpte jag min. Finns till z1000 också!Någon som vet vart man kan få tag i en Pearl White Hugger till en 08a z1000?
www.bikersneed.se under ermax prylarna. Där köpte jag min. Finns till z1000 också!
Trevligt att kunna vara till hjälp !Tusen tack! Har letat ihjäl mig.....
http://www.youtube.com/watch?v=1-X30h9s1Vc
där har ni den nya Z1000.
Ska jag vara ärlig så tycker jag bara fronten är snyggare än den förra modelen
och avskyr avgasrören
Alla ni som skrivit att ni konverterat till Xenon lampor fram, jag hittar inget vettigt kitt på ebay med, vad jag förstår, rätt grejer. Någon som har lite bättre koll som kan lägga upp en länk?
En till fråga, lampan som kunde börja lysa om servomotorn för avgasventilen började bråka, börjar den automatiskt lysa om man tar bort vajrarna till ventilen?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|