RobinK1983
Ny medlem
Du har någon vajer du ska dra i. På så sätt lossar du sitsen. Minns inte om du var tvungen att skruva bort något för att komma åt vajern dock.
Skickat från min SM-T530 via Tapatalk
Yes tack.
Du har någon vajer du ska dra i. På så sätt lossar du sitsen. Minns inte om du var tvungen att skruva bort något för att komma åt vajern dock.
Skickat från min SM-T530 via Tapatalk
Märker ni nån skillnad på originalfilter och eftermarknadsfilter som kostar hälften?
http://www.lellesmcdelar.se/luftrening-232/luftfilter_ekonomi-193220
Tog mitt A kort idag. Efter att ha kollat runt rätt mycket på blocket så lutar det åt en z750 då deras utseende faller mig i smaken och lagom mycket hk. Men nu till saken.. Hur är denna hojen för lite längre personer? Sitter man bra om man är 187?
Tog mitt A kort idag. Efter att ha kollat runt rätt mycket på blocket så lutar det åt en z750 då deras utseende faller mig i smaken och lagom mycket hk. Men nu till saken.. Hur är denna hojen för lite längre personer? Sitter man bra om man är 187?
Hade samma årsmodell och samma slipon, resten original. Inget som blev konstigt eller ryckigt alls, bara som ovan skrev lite knallar efter höga varv. Du ska inte behöva mappa om, testa byta tillbaka originalfiltret.
Hade en Z750 -09 förut som jag monterade Suono på. Jag märkte inte av det du beskriver, så luftfiltret låter troligt.
Avgasknallar efter motorbroms från höga varv, precis när jag började ge lite gas var det ända jag märkte..
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Mitt är ungefär 50 precis i skarven så det borde passa.Någon som vet vilken storlek på slipon som passar en Z750 -13? Passar 50mm?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |