hallå! tänkte bara höra vart alla köpte sina tail tidys?
Lätta/svåra att få dit?
Hej , Jag funderar på att köpa en Kawasaki Z800 - 2015 , Skulle ni säga att det är en bra nybörjarhoj ?
Jag tänkte samma! köpte ett relä, kollade upp vart det satt på hojen, lämnade tillbaka relät för jag tänkte att aldrig i helvete att jag sliter isär så mycket för det lilla. Så nu har jag bara motstånd på bakblinkers och alla blinkers blinkar helt normalt!
Fundering, det regnade ganska bra igår när jag var ute och körde, när jag väl stannade rann det ganska bra med vatten från kylaren (eller ja, "gallret" där fram/luftintaget/va det nu kallas ), någon som varit med om detta?
ny på hoj och har väl egentligen inte kört något alls i regn innan...
Dags för första servicen på min z800 -16. Är 3000:- ett rimligt pris för en första service?
Dags för första servicen på min z800 -16. Är 3000:- ett rimligt pris för en första service?
Hallå alla glada!
Jag har kollat en hel del i tråden för att se om någon redan ställt frågan, hur är det för långa personer att köra den här hojen? Jag är sjukt sugen på att skaffa en, men är osäker på hur den är för oss som är lite längre. Hur är körställningen och komforten på denna? Sen så vill man ju helst inte att det ser ut som om man sitter på en liten monkeybike, vilket är lätt hänt för oss! När farsan åkte runt på sin vn800 så såg det ut som om han satt på en böld som stack ut ur röven (jag vet, inte alls samma typ av hoj eller någonting, var bara exempel på hur det såg ut!)
Mvh
Någon som är sugen på att köpa min -14 z800? 1400mil med tailidy,GPR-Slipon och lite lull-lull PM isf
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|