Vad kostar en sån här att försäkra om man är ca 35 år och bor på liten ort? Årsmd runt 00-01
Kolla med Gjensidige försäkringsbolag.
Jag betalar 5000:- halvförsäkring helår, är 34 år ung och bor i Umeå.
Årsmod 2000 på min.
Vad kostar en sån här att försäkra om man är ca 35 år och bor på liten ort? Årsmd runt 00-01
05 ZX12 helt original havde den 164 hk ock med en akrapovic titanium helsystem+PC3 fik den 175 hk jeg kan kolla på Nm når jeg kommer hem
PS min akrapovic er til salu da jeg endast bruker höjen til dragracing ock har skiftet til muzzy sidewinder
Kolla med "Rc mc" i Göteborg, bra service och brukar ha det mesta !!
RNMC-Service Demontering
G. Alingsåsv. 29, 433 38 PARTILLE
031-15 83 45
ny här på forumet. lite bilder på min zx12r
Någon som har bytt lameller på sin 12:a själv? Måste man ha några specialverktyg?
Kollade lite i min verkstadshandbok och såg följande: Special tool - clutch holder och clutch gear setting.
Går det utan dessa eller?
Vad tycker du om ljudet i ditt Yoshimura?
Har ett liknande i Titan, RS3. Tycker det puttrar lite för mycket. Låter inte speciellt aggressivt.
Du har inte någon filminspelning?
Har precis beställt ett Devilblås till min ZX12R och borde komma i dagarna.
Mitt Yoshi har nog bara suttit på ca 500 mil. Tar det lång tid innan det börjar låta, alltså måste man köra in det?
/Mathias
Tjusig hoj!
Har inte hört talas om att man kör in bolt-on. Dock har det väl hänt att dämparullen kan "ta slut" efter ett längre tag, fast det gäller väl i synnerhet där ullen ligger lindad runt en insats.
Devil är väl kända för att låta ordentligt
Har en importerad hoj med miles mätare och vill byta till km/h, ngn som vet var jag kan köpa?
Har fått mitt Devil bolt-on nu, och monterat det.OK, det låter ju bra. Får se när jag monterat ihop det. Blåset ligger någonstans i Helsingborg för tillfället. Man kan ju hoppas att det kommer fram imorgon.
Fin som snus!
Lite mkt dekaler i min smak men jag är också i full färd att rensa min med samma färg helt på dekaler inklusive bokstäverna på tanken.
Kan man få se hur tailen ser ut, undertail och skylthållare?
Vad är det för årsmod? Gillar framskärmen!
Har du blinkers i baklyset? Jag har proton framblinkers på g från hightechspeed och baklyse clear led med blinkers från hong kong.
Har fått mitt Devil bolt-on nu, och monterat det.
Det verkar dock som om det sitter någon slags dB killer, eller ett mindre rör i själva utblåset som sitter lite halvlöst. Sitter fastnitad med en liten skruv, alternativt en 4 mm svetsfog. Plockar jag bort det så är det ett rakt rör rätt igenom. Tycker det låter i nuläget rätt likt Yoshimurat. Skall se om jag kan få bort det. Om jag tar bort katalysatorn, får man ett trevligare ljud också? Det sitter ju ett jäkla getingbo där som borde bort.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|