Nyteknik skrev:Någon annan gathoj som i standardskick har klockats för under 10 sek med en amatör bakom styret?
Källa
Vilken rövar-fiske-historia.Katanapilot skrev:Såg en kille på Mantorp 1990 som åkte 9,99 med en standard 1100R -90 det är respekt.
Den var så hääääär stor och körde sååååå fort!Nyteknik skrev:Vilken rövar-fiske-historia.
En 130 hk / 240 kg motorcykel med däck anno 1990 kör inte 0-400 m på 9,9 sek.obruT skrev:tror jag INTE....själv sett liknande tider i Piteå...
spectre skrev:Heter inte det där åbäket ZZR1400?
Badger skrev:Den kan bli mycket trevlig med ett turbokit....
spectre skrev:Heter inte det där åbäket ZZR1400?
Satt på läktaren, DU fär tro vad du vill.Nyteknik skrev:Vilken rövar-fiske-historia.
Din polare borde söka jobb på Kawasakis PR-avdelning om han kan köra en ZX-9 i originalutförande på 10,2.Katanapilot skrev:Satt på läktaren, DU fär tro vad du vill.
Men vi som har intresse av dragracing vet att det år möjligt,det är skillnad för Er som åker karusell..............
Har en grej till "en polare till mig åkte 10,2 i Emmaboda med en standard ZX9 på oklistrad bana,tror du inte på det heller så kan jag med all sannolikhet fixa fram ett tidkort.
Katanapilot skrev:Satt på läktaren, DU fär tro vad du vill.
Men vi som har intresse av dragracing vet att det år möjligt,det är skillnad för Er som åker karusell..............
Heliac! Do the wild thing!Hoztic skrev:Helt korrekt! Frågan är väl bara vem som blir först med en turbokittad ZZR1400 på SH?
Nyteknik skrev:Din polare borde söka jobb på Kawasakis PR-avdelning om han kan köra en ZX-9 i originalutförande på 10,2.
Katanapilot skrev:Satt på läktaren, DU fär tro vad du vill.
Har en grej till "en polare till mig åkte 10,2 i Emmaboda med en standard ZX9 på oklistrad bana,tror du inte på det heller så kan jag med all sannolikhet fixa fram ett tidkort.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|