Någon som vet om man får tillgång till internet på hotellet? Hade ju varit kul att kunna hålla stackarna som fått stanna hemma uppdaterade med bilder och video.
haha, inte retas nu
Någon som vet om man får tillgång till internet på hotellet? Hade ju varit kul att kunna hålla stackarna som fått stanna hemma uppdaterade med bilder och video.
Finns trådlöst wlan i resturangen vid banan, så tag med dig en pc så kan du surfa hela dagarna medas vi kör
Finns även en bärbar som man kan använda, med det är 80-90 pers till som kanske vill låna den en stund...
/Stefan
Har ni också börjat packa?
.....
-Glatt humör
Det mest underliga med det wlanet... är dess SSID= SMCFinns trådlöst wlan i resturangen vid banan, så tag med dig en pc så kan du surfa hela dagarna medas vi kör
/Stefan
Ja fy fan! nu är det snart dax
Undra om man ska kika närmare på karusellen detta året också eller om man ska ta en annan kurva
Svarta sidan ner är en bra policy...
Har du sålt räsern?
Det mest underliga med det wlanet... är dess SSID= SMC
Jag fick ju inte dig att köpa en räser så då är jag ju inte sämre än att jag kan testa ditt koncept...
...men det skall vara roligt också så någon Bayerische Motoren Werke blev det inte...
helvette att åka på en dunderförkylning nu....
Ännu en skön film från Kemora
Regissör J-P
Känner en viss abstinens....
bara det skulle bli söndag så man får åka mot Kemora
Hahaha,
Det verkar som att ifall själen en gång färgats brandgul så sitter det i...
svininfluensan?!!?!
Jag börjar förstå det där som duccatisterna tjatar om att vissa motorcyklar har en själ. En KTM är ingen perfekt hoj, det finns problem som ofta är små men irriterande. Däremot så lever på ett speciellt sätt som inte kan förklaras... blev jag djup nu?
Att Ducatisterna pratar så mycket om en hojs själ är ju för att dom står så mycket på knä brevid den och ber till mekarguden att den ska funka....
En KTM är väl nästan felfri så den har inte mycket till själ medans en BMW har massor av själ!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|