HighfidelitY
Ny medlem
Okej... Det närmar sig med DVDerna. Hoppas bli klar denna vecka. Bara inget riktigt jobb kommer ivägen så...
Okej... Det närmar sig med DVDerna. Hoppas bli klar denna vecka. Bara inget riktigt jobb kommer ivägen så...
Var beställer man film? Jag fattar inget som vanligt...
Beställ den av HigfidelitY. Men du körde så nedrans fort så det är inte säkert kameran hann med dig
Fick filmen idag, kul att uppleva det hela en gång till. Skön film att ha i vinter.
Du låg ju bakom och stressade mig hela tiden!! Jävla instruktörer...mutter mutter...
Skulle aldrig falla oss i att stressa på någon..
Lugnt och fint gick det mest hela tiden..
Ja det gick mest sakta hela tiden... Ska du med till Kemora i Maj Ezzo ?? Då får du köra fort
...Ska försöka ge Xyron en match i R1000. Hur svårt ska det vara att häng på honom ...
Om inte annat så för att se Henrik köra sig skraj med sin nya drake
Jag är skraj redan nu
Dock prata Ho-Ho om att det var sista helgen i Maj ni tänkte åka? Jag är grymt sugen men då steker jag Larzon & Icko på Gotland istället
Härligt att filmerna har kommit ut!
Äntligen får vi väl säga Vi får se om vi vågar lova bort detta till Mäster Jocke nästa år
Hoppas att ni blir nöjda i alla fall, har ni önskemål/idèer på hur ni vill ha filmerna till nästa år (vecka 29 2010) så tala om det!
(ja jag vet att alla vill ha mer på sig själva, men det är ju ca 130st som skall med på bild!!)
Filmare Per
.... och sen så mjölka lite norrlänningar på deras referenser dag 2..
...
Finns det mest banvideobilder från medel och snabba gruppern eller även på oss i långsa... lugna gruppen?
snygg trailer förresten
Äntligen,tänkte jag när jag fick filmen i lådan,ända tills jag kollade den.
Lyckades med konststycket att inte komma med....
Aja,nya försök nästa år förhoppningsvis,kände lite saknad när jag kollade filmen så det måste ju testas igen.
Henrik
Äntligen,tänkte jag när jag fick filmen i lådan,ända tills jag kollade den.
Lyckades med konststycket att inte komma med....
Aja,nya försök nästa år förhoppningsvis,kände lite saknad när jag kollade filmen så det måste ju testas igen.
Henrik
Ajfan et var ju inte bra!!
Tyckte jag fick med alla i varje grupp!?
Men ibland var inte vissa ute på det pass som jag filmade eller kom ut sent och då kanske jag missade personen i fråga
Bättre lycka nästa gång
Vi ses Per
Är du inte med??? Vad hade du för färg och nummer? Är det rätt färg på västarna eller har jag helt enkelt skickat dig fel film? Jag ska givetvis kolla efter dig... PM:a mig eller maila info(a)manicmotion.se
Hmmmm...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |