KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Jaså, den röda faran börjar bli färdigputsad och polerad nu? Och så ryktas det att Du smusslat fram en special DVD-edition för instruktörer också?

Ro hit med den i så fall. Igår:mad:

Henrik och Hoppe väntar gärna på sina. Har dom sagt. Säääkert:)

Fi tusan vad man längtar tillbaks till den finska utmarksbanan när man bläddrar igenom tråden, tittar på bilderna och Din film...

Okej... Det närmar sig med DVDerna. Hoppas bli klar denna vecka. Bara inget riktigt jobb kommer ivägen så...

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Du låg ju bakom och stressade mig hela tiden!! Jävla instruktörer...mutter mutter...

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Fick filmen idag, kul att uppleva det hela en gång till. Skön film att ha i vinter. :yoparty

Samma sak här.... Lite synd att Gjersén kom ikapp mig på sista varvet efter målflagg. Slog av ordentligt då det blev kö.... Men men till nästa år!!

//Christer

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Ja det gick mest sakta hela tiden... Ska du med till Kemora i Maj Ezzo ?? Då får du köra fort :tummenupp

Frestande...
Var ju första gången jag var på Kemora. Blev ruskigt frustrerad när Dennis körde ifrån mig som skit när vi fick några varv på banan innan kursstart dagen innan.
Inte för att han körde ifrån mig utan för att hamnade fel hela tiden... Fast jag hittade mitt problem de sista varven. Min blick var på tok för nära hojen. Lyfte den och då hittade jag flyt.... Fast Dennis var ju givetvis mycket nöjd att för en gång skull få utklassa mig. :yoparty
Tur för mig så regnade det ju första dagen.. Fick tid på mig att hitta runt och sen så mjölka lite norrlänningar på deras referenser dag 2.. ;)

Efter kursen fick vi som jobbat möjlighet att rasta av oss själva en del..
Filmade gjorde vi givetvis.. och en del av den leken finns ju på film. Likväl som en porrig norrlandsflykting... ;) Något fet förvisso ;)
Kul var det iaf.. Ruskigt kul.. Och jag lyckades sätta ett personbästa på 1.15 Vilket var snabbare än vad Dennis kört. Gissa känslan när jag visade honom laptimer.. :D

Vi får väl se hur det ser ut i framåt säsong.. Ska försöka ge Xyron en match i R1000. Hur svårt ska det vara att häng på honom :rolleyes:
Men helt klart intressant att få åka med "fri fart". :banana

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Akta Dig nu Ezzo-vännen, Xyron sprider rykten om att han faktiskt ska trääääna annat än ölhävararmbågen i vinter, pöjkvaskern kommer ju att bli livsfarlig om han inte bara som hitintills förlitar sig på ungdomligt oförstånd, tjurskallighet och dödsförakt:) Men det återstår ju som sagt att se...:rolleyes:

Jaja Guinness, om nu inte nåt så obehagligt som jobb och plikter lägger hinder i vägen kan det nog hända att jag dyker upp med min moppe i alla fall. Om inte annat så för att se Henrik köra sig skraj med sin nya drake:brinnerup

...Ska försöka ge Xyron en match i R1000. Hur svårt ska det vara att häng på honom :rolleyes:...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Om inte annat så för att se Henrik köra sig skraj med sin nya drake:brinnerup

Jag är skraj redan nu :hihi

Dock prata Ho-Ho om att det var sista helgen i Maj ni tänkte åka? Jag är grymt sugen men då steker jag Larzon & Icko på Gotland istället :yoparty

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Härligt att filmerna har kommit ut! :tummenupp
Äntligen får vi väl säga:näsblod Vi får se om vi vågar lova bort detta till Mäster Jocke nästa år:gnissla:krama
Hoppas att ni blir nöjda i alla fall, har ni önskemål/idèer på hur ni vill ha filmerna till nästa år (vecka 29 2010) så tala om det!
(ja jag vet att alla vill ha mer på sig själva, men det är ju ca 130st som skall med på bild!!)

Filmare Per

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Härligt att filmerna har kommit ut! :tummenupp
Äntligen får vi väl säga:näsblod Vi får se om vi vågar lova bort detta till Mäster Jocke nästa år:gnissla:krama
Hoppas att ni blir nöjda i alla fall, har ni önskemål/idèer på hur ni vill ha filmerna till nästa år (vecka 29 2010) så tala om det!
(ja jag vet att alla vill ha mer på sig själva, men det är ju ca 130st som skall med på bild!!)

Filmare Per

Finns det mest banvideobilder från medel och snabba gruppern eller även på oss i långsa... lugna :banana gruppen?

snygg trailer förresten :tummenupp

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Äntligen,tänkte jag när jag fick filmen i lådan,ända tills jag kollade den.

Lyckades med konststycket att inte komma med....

Aja,nya försök nästa år förhoppningsvis,kände lite saknad när jag kollade filmen så det måste ju testas igen.

Henrik

Iskall

Sporthojsnörd
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
R1M -15 & MT-10 SP -20
.... och sen så mjölka lite norrlänningar på deras referenser dag 2.. ;)

...

Det bjuder vi på :tummenupp

24-27 Maj 2010 kan vi visa dig steg 2, hur man badar bastu!
för med 1.15 tider kan jag inte hjälpa dig att förbättra körningen så mycket :gnissla

/S

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Finns det mest banvideobilder från medel och snabba gruppern eller även på oss i långsa... lugna :banana gruppen?

snygg trailer förresten :tummenupp

Alla ska ha blivit filmade lika mycket i varje grupp!
Dvs ca 2-3 varv per person, ibland kan det ha blivit fler varv då det kommit trafik emellan mig som filmade och filmobjektet!

Aja,nya försök nästa år förhoppningsvis,kände lite saknad när jag kollade filmen så det måste ju testas igen.

Henrik

Ajfan et var ju inte bra!!:va

Tyckte jag fick med alla i varje grupp!?
Men ibland var inte vissa ute på det pass som jag filmade eller kom ut sent och då kanske jag missade personen i fråga:confused:

Bättre lycka nästa gång:tummenupp

Vi ses Per

Last edited:

HighfidelitY

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Triumph STR-R *grå*

Henrik

Är du inte med???:va Vad hade du för färg och nummer? Är det rätt färg på västarna eller har jag helt enkelt skickat dig fel film? Jag ska givetvis kolla efter dig... PM:a mig eller maila info(a)manicmotion.se

Hmmmm...

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ajfan et var ju inte bra!!:va

Tyckte jag fick med alla i varje grupp!?
Men ibland var inte vissa ute på det pass som jag filmade eller kom ut sent och då kanske jag missade personen i fråga:confused:

Bättre lycka nästa gång:tummenupp

Vi ses Per

Inte hela världen,gick inget vidare förrän onsdag eftermiddag ändå,torsdag hade varit kul att haft på film men det var ju bara de 3 första dagarna det filmades för dennna rullen.

Kan ju vara en miss på min film med,eller mental blockering för det ser så illa ut. ;)

Är du inte med???:va Vad hade du för färg och nummer? Är det rätt färg på västarna eller har jag helt enkelt skickat dig fel film? Jag ska givetvis kolla efter dig... PM:a mig eller maila info(a)manicmotion.se

Hmmmm...

PM:at.

Henrik

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...