KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Med min dialekt i åtanke - det kunde nog bli ett inslag i "Mammas nya kille", det frieriet:)

Eller "Pappas nya kille" kanske??:krama så här i Pridetider!!:tungan

Dags för en roadtrip till Kemora nästa år?

Ja några från SMC-Väst skulle vara trevligt nästa år!?

EDIT - är det kanske detta som kallas SPAM eller trådkapning? Tur Du startade tråden, Niklas...:brinnerup

Ja här försöker man vara seriös:brinnerup

Per

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Precis gått igenom alla bilder man tog där uppe, längtar redan tillbaka :yoparty

I bildspelet hitta jag allt från en nästan naken Roffe, En Niklas som leker Jerry Williams och Peo som med sin svettiga bringa försöker bryta sig in i våran buss :gnissla
För att inte tala om alla deltagare man lyckats smygfota när ni minst anar det :D Larzon nakenbadar och skrämmer iväg Cissi med vän, LucaBrasi råblänger på ett par finska bröst och Hoppe (med extra stor snus) i en klassisk FIB-Aktuellt pose.. Nån dag när jag känner mig så där lagom elak dyker dom upp :mohaha

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Du uppgav väl adress när Du anmälde Dig till kursen. Alltså - vi vet var Du bor:mad:

Å andra sidan finns ju redan det ocensurerade filmmaterialet i HighFidelitys händer...:gnissla

För tydlighets skull vill jag klargöra att generande bilder på Hoppe inte på något vis omfattas av ovanstående varsel:krama

...Nån dag när jag känner mig så där lagom elak dyker dom upp :mohaha

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Precis gått igenom alla bilder man tog där uppe, längtar redan tillbaka :yoparty

I bildspelet hitta jag allt från en nästan naken Roffe, En Niklas som leker Jerry Williams och Peo som med sin svettiga bringa försöker bryta sig in i våran buss :gnissla
För att inte tala om alla deltagare man lyckats smygfota när ni minst anar det :D Larzon nakenbadar och skrämmer iväg Cissi med vän, LucaBrasi råblänger på ett par finska bröst och Hoppe (med extra stor snus) i en klassisk FIB-Aktuellt pose.. Nån dag när jag känner mig så där lagom elak dyker dom upp :mohaha

Preskriptionstiden borde vara minst 25 år...visst? Eller hur? visst är det så va?

...snääääälllla....:)

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Du uppgav väl adress när Du anmälde Dig till kursen. Alltså - vi vet var Du bor:mad:

Å andra sidan finns ju redan det ocensurerade filmmaterialet i HighFidelitys händer...:gnissla

För tydlighets skull vill jag klargöra att generande bilder på Hoppe inte på något vis omfattas av ovanstående varsel:krama

:rofl:rofl:rofl:rofl

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Fast samtidigt har ni ju lärt mig åka fort (nåja..), så frågan är hur ni ska få tag på mig? :självinsikt

Preskriptionstiden borde vara minst 25 år...visst? Eller hur? visst är det så va?

...snääääälllla....:)

Nja, det är nog snarare som när man beställer pizza, 15min en kvart! :I_can_jive

Bifogat

• DSC00631.jpg
    DSC00631.jpg
    242.6 KB · Visningar: 128

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Kom hem från några dagar sedan. Åkte med delar av GS gänget till Nord Kap i strålande väder, och typ 500 mil på underbara kurvig väg.

Vi lyckades även att få till några varv på Mo i Rana - vartefter det konstaterades att nästa år, blir det sannolikt inte huvudfokus på MotoGP mera!

En ny klass blev fött på Kemora - som första dagen hade en snitthastighet i regnet på typ 50 runt Kemora, för att på steg 4 dagen dra runt i 92 km/t i snitt..

Den nya klass blir MotoGS :D

Omkörningar blir inte tillätet - men, regelrätte överkörninger, anledningen till detta är den mjuke och långa fjädringsväg...

Vi ses nästa år - jag och Honda´n är absolut på...

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Säg för Guds skull inget till tysk-Jonas! Då blir det 4 hojar i den stackarens garage - en rat-HP2S, en S1000RR, en GS-road och slutligen en race-GS:3freak

Hoppe har väl redan ringt sin agent och helgarderar extra-knapp-listan:D

...Den nya klass blir MotoGS :D...

:jisses

Har Jerry sålt Katanan och tjackat bergsget?

... :I_can_jive

Du menar verkligen allvar ("- I got a loaded weapon in my hand and dont hesitate to use it":hoppskrat):skrämd. Kreditkort? :rodnar

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

LucaBrasi råblänger på ett par finska bröst

Ja jag ska snart ta ut ståltråden som binder ihop undre käkbenet, ska bli skönt att slippa soppa. Finska damer har lite mer pulver i uppercutsen än man är van vid :glömdet

Cicci W

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
För att inte tala om alla deltagare man lyckats smygfota när ni minst anar det :D Larzon nakenbadar och skrämmer iväg Cissi med vän

Skrämma iväg o skrämma iväg- stå där i bikini och se på, när myggen anfaller. Det var nog snarare de som skrämde iväg oss, men det syns väl inte i bild. :rolleyes::D;)....eh??

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Bring it on...kom bara ihåg att svinhugg går igen...:gnissla

Vi män från de nordliga provinserna vet ett och annat om hämnd. Det vill säga alla utom Roffe som är en riktig Judas :mad:

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2

Petra.H

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
GSX-R 750 -09
fler bilder

Nu ligger det en väldans massa bilder i galleriet på MC-Folkets hemsida. Bilderna kommer att delas in i album så småningom... när nån som kan mer än jag (ex Swedie:krama) fixar till det.
Gå in här och klicka vidare på länkarna. http://www.svmc.se/templates/mc_folket/default.aspx?id=3159

Eftersom jag stod på andra sidan älven och plåtade samtidigt som Jocke filmade badpojkarna så har jag finfina bilder... alltså att locka fler tjejer med :D Jag sparar de bilderna tills strax innan kursbokningen öppnar för nästa Kemorakurs.

/ Petra, MC-Folket

Last edited:

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Nu ligger det en väldans massa bilder i galleriet på MC-Folkets hemsida. Bilderna kommer att delas in i album så småningom... när nån som kan mer än jag (ex Swedie:krama) fixar till det.
Gå in här och klicka vidare på länkarna. http://www.svmc.se/templates/mc_folket/default.aspx?id=3159

Eftersom jag stod på andra sidan älven och plåtade samtidigt som Jocke filmade badpojkarna så har jag finfina bilder... alltså att locka fler tjejer med :D Jag sparar de bilderna tills strax innan kursbokningen öppnar för nästa Kemorakurs.

/ Petra, MC-Folket

Jag visste väl att det var vits att stanna kvar i bastun istället för att bada...:)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!