En alltför vanlig syn på kursen...
Vilka fina tider det hade kunnat bli om ni inte varit ivägen hela tiden...
äh, komigen, ge triumphkillen lite slack, han satt ju och gjorde ett medelsvårt suduko medans gixxern svettades bakom
...Vilka fina tider det hade kunnat bli om ni inte varit ivägen hela tiden...
Instämmer helt
Instämmer helt
Per filmade alla deltagare från hojen och jag har alla dom filerna. Jag kommer att sortera dom efter västfärg och sen kan man få köpa en dvd med "sin" färg, filmen med schysst upplösning och lite extra godis!
äh, komigen, ge triumphkillen lite slack, han satt ju och gjorde ett medelsvårt suduko medans gixxern svettades bakom
Seså nu, jag hoppas Du njöt av skönsången de sekunder Du fick ligga och umgås i lite trevligt sällskap för en gångs skull!
Behåll du dem, lägg in dem i kutsen så har du ett par till nästa gång.PS. @Frelar - sockorna är tvättade och klara för återlämnande. Det kändes liksom fel att returnera dem i brukat skick Tack!
Nå, vi var ju svartflaggade redan från dag ett med personliga svarta "flaggor", och du också för den delen.Passa så ni inte blir bannade/svartflaggade era fartdårar
He he, jag fick ljudstörningar så jag trodde att gixxern började feltända, men problemet upphörde så fort jag kom förbi. Han bli lite nervös där ett tag...
...varning för ihållande låg hastighet som kan rendera i avsvalnade däck mm. Sådant måste man passa sig för... det är inte trafiksäkert...
...En trippel som varvar säj 7000 motsvarar och låter som en 3,5cc glödstiftsmotor på 21 000 varv i ett radiostyrt flygplan!!! Tyckte väl att det lät bekant?
Du måste lämna ungarnas leksaker i fred, Niklas Fast Du hade å andra sidan kunnat börja yra om Din barndoms ångmaskiner också...
...jag matar meeeetatabletter tiden lyssnar och glömmer när man ------------ nånting------- ångmaskiiiiiinn...
Får instämma i hyllningskören till instruktörerna. Speciellt till "fjädringsgubben" (-den var bra). Skämt åsido, Niklas fick mig att inse dag fyra att jag stigit i kunskapsnivå så till den milda grad , att jag lämnat "okunnigt omedveten" för att upphöjas till de "medvetet okunnigas" skara. Nu kommer jag att behöva tung terapi, en höst fylld av torrbrytning i garaget och ett ändlöst flackande ut i höstmörkret. Allt för att sitta och titta rätt till nästkommande års alla bandagar...
På återseende...
Eftersom jag varken är rädd för att erkänna att jag gör fel eller för att visa min feminina sida så måste jag faktiskt erkänna att trots mina hugg och slag på Trajjan så var det faktiskt riktigt roligt att köra Roffes 675...
...men det sitter låååångt inne att erkänna just det...
YO! Roffe! Det här MÅSTE du ju sno och lägga till som signatur!
Mmm, tyvärr provade jag ju Niklas bergsget i samma veva och medgav i ett svagt ögonblick att det var ett himmelens trevligt nöjesverktyg för gata och bana som karln gått och skaffat sig
Det kanske kan kallas "terrorbalans i microtappning", mitt och Fjädringsgubbens gnabbande om hojar. Jag tror jag måste skaffa mig en Tiger med Öhlinsstötta för att undvika att diskussionerna blir allt för sakliga
Jag tänkte också på ljudet. Det var någonting med det som jag kände igen... ...men sen kom jag på det. En trippel som varvar säj 7000 motsvarar och låter som en 3,5cc glödstiftsmotor på 21 000 varv i ett radiostyrt flygplan!!! Tyckte väl att det lät bekant?
Egentligen älskar vi varandra och har redan pratat om att gifta oss, men Roffe har inte friat på riktigt än...
Våra "barn" kommer att bli fantastiska, ett KTM-chassie med Trepipmotor och Öhlinsfjädring, kan ju inte bli bättre!!!
Egentligen älskar vi varandra och har redan pratat om att gifta oss, men Roffe har inte friat på riktigt än...
Ja, eller så låter den precis som en gammal 2-takts Saab..
Behöver jag nämna något om blårök..
/ Micke
...den kommer inte heta KTriuM, utan BMW S600RR!!!
...jag matar meeeetatabletter tiden lyssnar och glömmer när man ------------ nånting------- ångmaskiiiiiinn...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|