Kemora 2010 V21 24/5 -- 27/5

_rills_

Guest
Tänkte mer för dom som behöver. Tjejen har ju köpt min gamel GSXR´, men fick inte med henne denna sommar på kemora tyvärr. Hon bor ju i jönköping för tillfället så hon var inte så sugen :p Hon påstår att studenter är fattiga hehe
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Uppdatering 14/1

Uppdatering 14/1
1. Noc bet
2. Negliance bet
3. Tommen bet
4. Iskall bet
5. Henco_norr bet
6. Magnus S
7. Tobbe K
8. Eldstorm
9. Guinness bet
10._rills_ bet
11. roffe_s bet
12. hank
13. (Prel.) Jonas "Syster-Tysk"
14. gibbles bet
15. Niklasinorr bet
16. Gulleplutt bet
17. Nicke@
18. Niklas M
19. PerR77 bet
20. BadGirl
21. tubi
22. schultz
23. stoltz
24. Dennis_I bet
25. mr p-j bet
26. Yngve
27. Green Virus
28. Ingon
29. Stiggge
30. mo
31. Eivind Skotnes
32. Robin Holmgren
33. Zvugge
34. Kolle bet
35. Olzi
36. Tomas Björk..
37. GAMMA
38. Gaff
39. Mr jojjeman
40. AndersHallman
41. Jonne86
42. Micke Israelsson
43. Nicke (brazzarnicke)
44. henlin bet
45. Viktor L (farochson)
46. REK bet
47. Eva bet
48. Valle
49. Magnus Mathiasson
50. goshow



Reservlista
1 Tor R Johansen Honningsvåg
2
3
5
.
.

/Tommen
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Fan vad mysigt det kommer bli. Tänk när vi sitter där i ring runt lägerelden och grillar korv och skålar å roffe berättar sagor om hur det var förr i tiden. Inte länge kvar nu.
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Fan vad mysigt det kommer bli. Tänk när vi sitter där i ring runt lägerelden och grillar korv och skålar å roffe berättar sagor om hur det var förr i tiden. Inte länge kvar nu.

Eller när vi har suttit i bastun med mintun och blivit yra, Så tappar man balansen och ramlar ner i ån och förs ner med strömmen till helsingfors..
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Eller när vi har suttit i bastun med mintun och blivit yra, Så tappar man balansen och ramlar ner i ån och förs ner med strömmen till helsingfors..

sluta nu.. ja vill bli av med det här jävla lappmöglet och börja köra..JAG VILL OCKSÅ HA EN SKOTER.......:huvet


nu har jag handlat lite , beställt ett par contour kameror till, så nu ska det bli ordentligt dokumenterat när jag leker rudningsmärke också =)
 
Last edited:

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
För Din skull kommer historierna att börja med: "-Redan de gamla grekerna...":fakta

Vår kompis Hoppe på sin Bumse kommer tyvärr inte med, annars har han en fin och sedelärande berättelse att delge i en rofylld, avslappnad och gemytlig atmosfär, innehållande bla ett tank- och pisstopp, en bräms och familjelyckan...:)

Fortfarande vitt på backen och gammal olja i gaffelbenen men en uppsättning fälgar skickas från USA idag:)

Trevlig helg på Er!

...roffe berättar sagor om hur det var förr i tiden. Inte länge kvar nu.
 

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Luleå
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Som min så kallade vän Roffe redan nämnt kan jag tyvärr inte hedra er med min närvaro. Så jag får väl delge den omskrivna historien vid ett annat tillfälle. Det jag dock redan nu kan bidra med är en liten film på Roffe och hans uppladdning inför 2010-års hojsäsong...Rätt och nyttig kosthållning ÄR viktigt...

http://www.youtube.com/watch?v=kuyyf97k4Qg

Edit: Fel länk
 
Last edited:

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
För Din skull kommer historierna att börja med: "-Redan de gamla grekerna...":fakta

Vår kompis Hoppe på sin Bumse kommer tyvärr inte med, annars har han en fin och sedelärande berättelse att delge i en rofylld, avslappnad och gemytlig atmosfär, innehållande bla ett tank- och pisstopp, en bräms och familjelyckan...:)

Fortfarande vitt på backen och gammal olja i gaffelbenen men en uppsättning fälgar skickas från USA idag:)

Trevlig helg på Er!

Haha, den historien kommer man ihåg från i sommar. :D

Imorn ska jag försöka svetsa ihop ramen så att den börjar likna en motorcykel igen. Känns faktiskt inte som om det är så långt borta tills hojen är klar nu, men Finland närmar sig ju med allt snabbare takt. Alla kritiska delar har jag antingen köpt eller lokaliserat så det är bara en fråga om att vänta och få fram pengar just nu.

Jag kommer inte vara snabbast på banan men jag kommer definitivt att vara snyggast. Alltid nåt. :tuttar
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
nu börjar cyklarna bli iordning...=) blåröksmotarden får också följa med i släpet =)
 

_rills_

Guest
hehe, har bestämmt träff med min nya hoj i februari :D
Adventurn ska inte rastas med nå motardhjul, fast med allroundhjul hade det ju inte gjort nått om man gungat av banan(mjuka dämpare)
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
hehe, har bestämmt träff med min nya hoj i februari :D
Adventurn ska inte rastas med nå motardhjul, fast med allroundhjul hade det ju inte gjort nått om man gungat av banan(mjuka dämpare)

det funkar köra sandfålla med motardhjul också =) trust me

hoppas det klickar mellan dig och hojen på eran första date då, så att du kan åka med =)
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Det är för länge till kemorastyrningen!! Därför har man ju anmält sig till att tjuvträna på pannonia ring under påsk:D Vågar ju inte komma tillfinland med oprövad hoj:tungan
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top