Viktor L
Moderator
Nej, kallt..
Kände ungefär samma sak idag när jag smög iväg på en kort premiärtur.
En XJR1300 är förövrigt inte dum att köra.
Nej, kallt..
...Annars har jag bil och släp och är öppen för förslag..
Kanske bara är jag men lät det där inte lite snuskigt?
Det är bara du... Men fritt att tolka som man vill!
Har alla resesällskap? rills?
Annars har jag bil och släp och är öppen för förslag..
På tal om resesällskap.
När åker vi? (riktat mest till Niklas och Roffe)
Blir det måndag morgon eller under söndagen? Jobbar natt den helgen som också råkar vara pingsthelgen (mycket $$$) så jag går av skiftet måndag morgon 05:30. Naturligtvis tar jag ledigt om jag måste men det vore ju samtidigt gott med lite extra fickpengar.
Vet inte exakt hur länge resan tar men det blir väl minst 6 timmar?
Körningen börjar måndag förmiddag med förarmöte och genomgång hur allt skall funka, regler och tider. Det är ganska bra om man är med där. Jag för min del vill gärna vara där senast söndag eftm/kväll så att man kan varva ner och sova ordentligt. Att starta en bankörning direkt efter 50 mil i bil med en dålig nattsömn bakom sig är ingen bra idé...
Körningen börjar måndag förmiddag med förarmöte och genomgång hur allt skall funka, regler och tider. Det är ganska bra om man är med där. Jag för min del vill gärna vara där senast söndag eftm/kväll så att man kan varva ner och sova ordentligt. Att starta en bankörning direkt efter 50 mil i bil med en dålig nattsömn bakom sig är ingen bra idé...
Precis det jag tänkte. Instämmer till fullo gällande sova-biten, är inte så sugen själv att jobba tre nattskift varav två är 12 timmar för att direkt hoppa i bilen och styra kosan mot Finland.
Med andra ord: jag tar ledigt på söndagen (23:e).
Ska försöka få ihop hojen för en provstart nu i helgen. Får se om det hinns med, i annat fall blir det nån gång under veckan.
Om vi kommer iväg hyfsat tidigt så hinner vi dit innan banan stänger för kvällen. Dels så kan det vara någon kul verksamhet vi kan kolla på eller så är det ledigt och då kan vi köra några varv
Om vi kommer iväg hyfsat tidigt så hinner vi dit innan banan stänger för kvällen. Dels så kan det vara någon kul verksamhet vi kan kolla på eller så är det ledigt och då kan vi köra några varv
Jag jobbar ju fram till 05:30 på söndag morgon så för min del blir det väl bara hem och ta en liten tupplur sen avfärd. Får ju se till att ha allt packat och klart inför avfärd. Vi gör nog klokt i att lasta hojarna någon av dagarna före avresa.
Ifjol hann vi mer än några varv på Söndagen + att Tommen fick ståpäls av kompressorvetten som brassade runt ( eller om det var passageraren som gjorde det )
Tommen skrev:...Har beställt soliga och roliga dagar.
Jag hoppas du har beställt värme också. Just nu ser det lite kylslaget ut hemmavid. Annars får ni boka om till "sandlådan" där jag befinner mig för tillfället. +36°C i skuggan och värre ska det bli....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|