Inte för att göra er ledsna eller avundsjuka Men på Fredag kör jag igång försäsongsträningen inför Kemora V21 genom att åka ner på MotoGP-finalen i Valencia
Ska kolla hur Rossi å grabbarna tar kurvorna på bästa sätt.. sen stannar jag nog kvar och kollar in testerna inför 2009 på Månd-Tisdag oxå. Har hört att man kan komma in i Depån då... Lovar att jag skall vinka åt er på Eurosport Lörd-Sönd
Fyfaan vad skoj, du ska se att testerna är ännu roligare än racen, fast det kommer att kännas som att vi kör jävulskt långsamt på Kemora när man stått 3 meter från Rossi och grabbarna,,,,,Ni kommer att ha hur skoj som helst som tips på krogar i Spanien kolla efter mycket neonljus då vet man att det är kvalitetsställen
Röda neonljus ärom bästaste va??
Röda neonljus ärom bästaste va??
Kort Rapport från Valencia....
Finns bara en sak att säga
GRYMT
Det kommer fler bilder senare ( när jag får tid, det vankas handbollsturnering i helgen)
PS. Röda Neonljus ÄR bäst DS.
Kort Rapport från Valencia....
Finns bara en sak att säga
GRYMT
Det kommer fler bilder senare ( när jag får tid, det vankas handbollsturnering i helgen)
PS. Röda Neonljus ÄR bäst DS.
Vet ej men vi får försöka reda ut det någon kväll under julen. Kommer ner 14 dagar då. Hör av migJag har suttit och gått igenom tråden och längtat tillbaka till sommaren.
När man analyserar dina grymma bilder Guinness så ser man en tydlig skillnad mellan Valencia och Kemora bilderna.
Nu ska vi ha en liten tävling den första som kommer med rätt svar vinner ett fantastiskt pris som utdelas på Kemora V 21 2009:
Frågan är alltså vilken skillnad är det mellan Guinness Kemora bilder och hans Valencia bilder?
Svaren skall vara inlämnade innan den 22/11 och den enväldiga juryns bedömning kan ej överklagas.
Mvh Juryn:
ingen MEGAPUSSI i valencia
Bra gissning Rills det börjar närma sig men inte helt rätt,,,,
Ett annat svar är att i Valencia finns det inga som säger Skinksmäärrrgaaas och helviette ååå,,,,,Fast det är inte heller helt rätt,,,
I Valencia var inte Gixxrarna med å fightades med Rossi
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |