Kemora v 21 2009

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Vaffan fick du av No7 det var ju Nickes kraschdricka? Hade du lovat att krascha var det därför det blev så lite åka på torsdag?:D

DöNickarna var för upptagna med att vara livrädda för deras seriemördande rumskamrat... då de tittade bort så var jag där och halsade:tummenupp

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
DöNickarna var för upptagna med att vara livrädda för deras seriemördande rumskamrat... då de tittade bort så var jag där och halsade:tummenupp

Ja så var det nog kände inte igen dem alls en Gällkabo brukar ju inte släppa flaskan ur sikte de var helt klart skärrade:D :fyllisar

Men de var riktigt rädda för rumskamraten, han dök upp när de satt och käkade i mörkaste finland nästan som i värsta skräckfilmen! Undra om grabbarna har suttit i Gällka och glott på för mycket skräckisar i sin ungdom?:confused:

_rills_

Guest
hehe, ja men han var ju lite farlig, Gällivare var ju fan vättskrämd, dom var ju så trötta på torsdagen, för att dom legat vakna, att dom knapt orkade köra

Stymer

Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Ja så var det nog kände inte igen dem alls en Gällkabo brukar ju inte släppa flaskan ur sikte de var helt klart skärrade:D :fyllisar

Men de var riktigt rädda för rumskamraten, han dök upp när de satt och käkade i mörkaste finland nästan som i värsta skräckfilmen! Undra om grabbarna har suttit i Gällka och glott på för mycket skräckisar i sin ungdom?:confused:

Kolla på bilderna, vem ser mest ut som en seriemördare??
Angående No7, jag tror också att det blev lite förvirrande för dem med en spritflaska med etikett..

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Haha ja ni är så lustiga så :D Vissa körde ju alla dagar eller hur Ingon :D

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Utgång i Lule!

Hej hopp alla glada!
Det börjar snart att nalkas helg & vi skall med jobbet till Luleå för en liten "kickoff"! Det var väl nån av er stackare som kom från denna stackars stad som kanske skulle kunna tipsa på vart man riktigt går ut en fredag i Luleå nu för tiden? :va
Mvh //SyterM

_rills_

Guest
Är väll Cleo eller färjan, fast färjan har nog inte öppet kom jag på :p

Guinness

PAIN HURTS
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV4R, Ducati 900 SS
Hej hopp alla glada!
Det börjar snart att nalkas helg & vi skall med jobbet till Luleå för en liten "kickoff"! Det var väl nån av er stackare som kom från denna stackars stad som kanske skulle kunna tipsa på vart man riktigt går ut en fredag i Luleå nu för tiden? :va
Mvh //SyterM
Är ju ingen stackare :tummenupp Fast med dig SysterM :Bugar kan väl alla ställen bli på "riktigt" *ler* festen kan ju inte misslyckas... passa dig bara för ställen med för många trappsteg så blir nog helgen lyckad :fyllisar

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Cleo lever det stället än!? :D
Statt e det ett fjortis hak eller!? Har vaga minnesbilder därifrån för nå år sen :)
Men som sagt behöver kanske ett ställe utan trappor! :tungan

Cleo på fredag perfekt 18 års åldersgräns! Men det du ska gå på är Invit, Bishop Arms, sedan Oliba det blir en riktigt helkväll,,,,:yoparty

Stymer

Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Cleo på fredag perfekt 18 års åldersgräns! Men det du ska gå på är Invit, Bishop Arms, sedan Oliba det blir en riktigt helkväll,,,,:yoparty

18 år...? Du menar väl TORSDAG och drakafton :D , 18 åringarna får du bara i drömmarna nu förtiden:D

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Toppen, denna körning kommer man inte att missa! :tummenupp :cpparty

Guinness

PAIN HURTS
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV4R, Ducati 900 SS
Inte för att göra er ledsna eller avundsjuka :tummenupp Men på Fredag kör jag igång försäsongsträningen inför Kemora V21 genom att åka ner på MotoGP-finalen i Valencia :yoparty

Ska kolla hur Rossi å grabbarna tar kurvorna på bästa sätt.. sen stannar jag nog kvar och kollar in testerna inför 2009 på Månd-Tisdag oxå. Har hört att man kan komma in i Depån då... Lovar att jag skall vinka åt er på Eurosport Lörd-Sönd

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6
Avundsjuk???????

Vi är inte avundsjuka :huvet det bara verkar så när du mött oss och berättat om den trista resan som du måste göra. Föresten varför ville inte grabben din låta mig ta hans plats.
Du må ha det skönt där nere, ta lite bra bilder så får vi i alla fall se hur det var där.:tummenupp

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
så här såg det ut 2006, 30 grader plus men det verkar inte bli lika varmt i år, lutar åt drygt 20 grader bara ;)
Bild%281%29.jpg

Last edited:

_rills_

Guest
Inte nå avis alls, ni får säkert lika bra väder som vi hade på kemora :p
Lär vara brutalt roligt att se :D och som tommen sa......BILDER!!!!

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!