Ser ut som att Gällivare nissarna höll låda på kvällen...
Nicke jag vill fan se din slapp timer för att få dina tider bekräftade, jag tror att det är ett sätt att hettsa mig du säger att du brassat fortare än mig!!! med tanken på bilderna måste du kört enormt vingligt å snett!
Haha nu är du bara sån för att du inte fick vara med å leka!Äre verkligen så?
Har hört talas om att det var lite dåligt med brassning! dagen efter... fast iof svårt att hajja vad fåglarna här i ryssland viskar, är dålig på Rysska, men dom hade då iallafall passerat Veteli under natten, då vare någon stolle som hade knäskrapskurs på en grå Retta...enligt rykten kom han från GEV
GRYMMA BILDER!!!!!!! synd bara att man inte fastnade på nån bild :/ man får låta bli att klota nästa år så kanske man är med på bild
Nog fastnade du, bara jag som missade att ladda upp bilderna
haha, sedär, fan vad läcker hoj man har
Lite besviken att du använde svart "silvertejp" men annars såg den bra ut!
Grymma bilder Per, gillar speciellt sekvensen i vänstern där Bridgestone gixxern drar ytterrökare på Rizzla gixxern
Haha lätt å säga när det var cooldownlapet
Grymma bilder Per, gillar speciellt sekvensen i vänstern där Bridgestone gixxern drar ytterrökare på Rizzla gixxern
Ingon å Nicke jag tycker ni skall göra upp innan vintern
Som tack för att jag fick testa din Gixxer kommer här en favorit i REPRIS..
Vi ska ju göra upp i spritdrickning och broms och kurvkurs,,, Du kommer väl också ner till Skellefteå?
Vi ska ju göra upp i spritdrickning och broms och kurvkurs,,, Du kommer väl också ner till Skellefteå?
Med sådana bilder så är du i stort sett delägare i gixxern grymma
Visst var det fina bilder Nicke?
Japp det är jag som övertalat "Tyst Nicke", var inte så svårt iofs
Så jag skall ner å bromsa satan, sen hoppas jag ju på Virta så kawan får använda fjädrigen igen om det blir nått med det?!?!?!?!!!
Fan att man skulle missa den där styrningen.. Å snygga cheyer verkar ju också varit där... Nåja, till sommaren får man komma å dra så att ingon får upp farten nångång
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|