Okej, ny liknelse.
Mens är som höga höjder. De har funnits sedan tidernas begynnelse, men båda gör mig livrädd
Tontig text....
Jag förstår dig. Att man som tjej kan blöda flera dagar i sträck utan att dö är ju sjukt egentligen.
Jag förstår dig. Att man som tjej kan blöda flera dagar i sträck utan att dö är ju sjukt egentligen.
Töntigare text
Och orattvist.
Mot oss killar alltsa....
Sen när är det fel att tycka om god mat?Prettojävlar
Sen att det är jävligt bra till vardagsmat som korv och köttbullar, som inte har så mycket egen smak, det håller jag med om, i synnerhet OM man äter snabbmakaroner till.
Vilket jag gör, ofta.
Nääe, visst, du har rätt, det är bara jag som köper ketchup, det är därför alla affärer i landet har det i sina hyllor, dom kan ju inte veta var jag har tänkt handla.
Eller så är det så att en majoritet av sveriges befolkning äter mat som blir godare med ketchup, och en minoritet av pretton kladdar med tomatpasta på tub, flingsalt och andra sätt att få tomatsmak i sin pastasås...
Sen när är det fel att tycka om god mat?
Jag skulle ta det som en forolampning om nagon oste pa felix barnketchup pa min mat.
Sen man började göra sig märkvärdig över det offentligt!
Jag tycker också om god mat, men faktum är att när jag kommer hem klockan halv sju på kvällen så ställer jag mig inte och vevar på pastamaskinen för att få en god pasta, inte heller ställer jag mig och rullar egna köttbullar.
Då duger det med mat som kanske inte är supergod, om man får ketchup till.
Att göra sig märkvärdig över sitt matlagande och kategoriskt döma ut sådant som faktiskt dom flesta äter för det mesta är att göra sig själv löjlig.
Visst lagar/äter jag finare mat ibland, på helgerna eller om jag bjuder hem gäster, men för det mesta, när jag lagar mat åt en (mig själv) så gör jag enkel mat som går fort.
Visst, dom flesta killar föredrar modellerna i Slitz, men likförbannat gökar dom oftast frånskiljda trebarnsmorsor från förorten, då kan det behövas lite som kryddar anrättningen...
Sen man började göra sig märkvärdig över det offentligt!
Jag tycker också om god mat, men faktum är att när jag kommer hem klockan halv sju på kvällen så ställer jag mig inte och vevar på pastamaskinen för att få en god pasta, inte heller ställer jag mig och rullar egna köttbullar.
Då duger det med mat som kanske inte är supergod, om man får ketchup till.
Att göra sig märkvärdig över sitt matlagande och kategoriskt döma ut sådant som faktiskt dom flesta äter för det mesta är att göra sig själv löjlig.
Visst lagar/äter jag finare mat ibland, på helgerna eller om jag bjuder hem gäster, men för det mesta, när jag lagar mat åt en (mig själv) så gör jag enkel mat som går fort.
Visst, dom flesta killar föredrar modellerna i Slitz, men likförbannat gökar dom oftast frånskiljda trebarnsmorsor från förorten, då kan det behövas lite som kryddar anrättningen...
Tro mig, jag förstår precis vad du menar.
Men sanningen är den att jag tycker ej om att laga tråkmat,
jag har ingen som helst lust att äta sån mat, hur hungrig jag än är.
Angående att ogilla ketchup, det tycker jag inte är det minsta att
försöka göra sig märkvärdig, jag ogillar helt enkelt ketchup
både som en smaksak och av principskäl.
Nääe, visst, du har rätt, det är bara jag som köper ketchup, det är därför alla affärer i landet har det i sina hyllor, dom kan ju inte veta var jag har tänkt handla.
Eller så är det så att en majoritet av sveriges befolkning äter mat som blir godare med ketchup, och en minoritet av pretton kladdar med tomatpasta på tub, flingsalt och andra sätt att få tomatsmak i sin pastasås...
Fängelse utan att passera gå. Det där vet vi alla att det är skitsnack
Vad blir nästa ämne?? Hata bearnaise sås?? kanske inte den har ju typ ett franskt namn
Vad blir nästa ämne?? Hata bearnaise sås?? kanske inte den har ju typ ett franskt namn
Får man äta ketchyp om man tycker mat är ett nedrans tråkigt påhitt då? Jag önskar att det fanns sådana dära spaciga rymdkakor med neutral smak man bara kunde sätta i sig rumstempererat tre gånger om dan och så kunde man skita i födodrivkraften sen och bara sitta och filosofera med uppblåst kolonkalas i nedre bålen. Eller det finns ju kom jag på; eldorados ravioli. Men då måste man ju ha ketchup. Ren ondska på burk annars. Dessutom drabbas man ju av inåtbuktande bröstkorg, spröd bäckenbotten, grön-lila flytningar, lust att köpa segelbåt och andra myspysiga bristsjudomar. För mig fungerar ketchup som en bra pryl att ha på klibbet jag smäller ihop i kokvrån för att min strupe öht ska få för sig att ta emot djävulskapen jag kokat ihop.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|