Ketting

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Långa farbron skrev:
Jag vet att om du mutar Thundercat med sill så är risken stor att du kommer med.

Hållundan och Katt-jävlen ,får jag vara med i Ketting-jenget ?
Du är visserligen lång nog för att nå upp till tacket på bilen. Frågan är den om du kan skrapa en bil med dina fot pinnar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Du är visserligen lång nog för att nå upp till tacket på bilen. Frågan är den om du kan skrapa en bil med dina fot pinnar.

Jag har gummi på mina fot pinnar :gnissla

Men jag känner en kille som jobbar i en järnaffär så jag kan fixcksa ett gruppköp på ketting.

(OBS ingen Rysk-ful ketting,utan svenskt stål)

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Långa farbron skrev:
Jag har gummi på mina fot pinnar :gnissla

Men jag känner en kille som jobbar i en järnaffär så jag kan fixcksa ett gruppköp på ketting.

(OBS ingen Rysk-ful ketting,utan svenskt stål)

Ta bort gummit då. Eller vågar du inte göra det utan gummi? :hihi

Svensk ketting regerar! :yoparty

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Som President för Östermalms Ketting Gjäng så är jag något irriterad på att en del på forumet utger sig för att vara med i Ketting Gjenget. En riktig medlem skulle aldrig skryta på det sättet, en riktig Ketting Boy vet att han får respekt ändå.

Om någon framöver ska utge sig för att vara med i Ketting Gjenget så måste han eller hon ansöka om medlemsskap i Östermalmdivisionen, alternativt kontakta mig för att sätta upp ett eget gjeng. Avatarbilder PM:as.

Alla överträdelser kommer ses med oblida ögon och antingen kommer vi själva eller våra hangarounds i the Fotpinnen MC ta hand om sådana överträdelser på det sätt vi anser vara lämpligast.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Markus skrev:
Som President för Östermalms Ketting Gjäng så är jag något irriterad på att en del på forumet utger sig för att vara med i Ketting Gjenget. En riktig medlem skulle aldrig skryta på det sättet, en riktig Ketting Boy vet att han får respekt ändå.

Om någon framöver ska utge sig för att vara med i Ketting Gjenget så måste han eller hon ansöka om medlemsskap i Östermalmdivisionen, alternativt kontakta mig för att sätta upp ett eget gjeng. Avatarbilder PM:as.

Alla överträdelser kommer ses med oblida ögon och antingen kommer vi själva eller våra hangarounds i the Fotpinnen MC ta hand om sådana överträdelser på det sätt vi anser vara lämpligast.

Som objuden talesman för WKG (westcoast ketting Gjeng) så kan du ta din bleka stockholmskopia till Gjeng och sluta härmas.

Alla vet att ni kör med fjädrade fot pinnar.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Markus skrev:

Stavar fel på sig själv.. Markus.. Trodde inte det om dig. kolla org tråden.

BTW, lugnt om jag startar Lindholmen gangsta ketting?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Långa farbron skrev:
Som objuden talesman för WKG (westcoast ketting Gjeng) så kan du ta din bleka stockholmskopia till Gjeng och sluta härmas.

Alla vet att ni kör med fjädrade fot pinnar.

Om det är ett turf war du vill ha så kan du få det din jävla sillstrypare:mad:
Jag har fan spelat San Andreas sjukt mycket så jag vet nog hur man gjeng kriggar.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Detta kan vara en av dom roligaste/sjukaste trådarna utanför gbg forumet...

Jag vill också vara med i WKG!!!! Jag har tillochmed jobbat i järnaffär så mina ketting kunskaper kan nog komma till användning!!! :yoparty

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
FreddaAbborre skrev:
BTW, lugnt om jag startar Lindholmen gangsta ketting?

Du kan fethajja att Vallentuna Outlaws äger rättigheterna för Lindholmen, du kan eventuellt förhandla med dom om området norr om Gustav Vasaskolan, det Öster om Lindholmens gård där han syrasnubben som målar tavlor bor och det söder om Kullbacka. Allt annat tillhör Östermalm Ketting Gjeng via Vallentuna Outlaws och deras hangarounds i UAG (Uzi Attack Gang).

FreddaAbborre skrev:
Stavar fel på sig själv.. Markus.. Trodde inte det om dig. kolla org tråden.

:va Va menar du nurå?

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Sundance Kid skrev:
Detta kan vara en av dom roligaste/sjukaste trådarna utanför gbg forumet...

Jag vill också vara med i WKG!!!! Jag har tillochmed jobbat i järnaffär så mina ketting kunskaper kan nog komma till användning!!! :yoparty

Om du vet hur man slår in tacket med en ketting så får du vara med! :yoparty

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Markus skrev:
Om det är ett turf war du vill ha så kan du få det din jävla sillstrypare:mad:
Jag har fan spelat San Andreas sjukt mycket så jag vet nog hur man gjeng kriggar.

Vi i WKG bacckar inte för att använda våra kettingar,kom hit ner så ser du inte många bilar med helt tack....då kanske du fattar !!!11

Jag och ThUnderCat var ute hela dagen i dag och plockkade bilister med våra kettingar,jag fixsade en buss med som trodde han var frekk.

Ni kommer aldrig ta oss levande.

Last edited:

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Thundercat skrev:
Om du vet hur man slår in tacket med en ketting så får du vara med! :yoparty

Klart jag vet... tränade varje lunhc rast på chifens bil när jag jobba på justus järn!!! :yoparty

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Markus skrev:
Du kan fethajja att Vallentuna Outlaws äger rättigheterna för Lindholmen, du kan eventuellt förhandla med dom om området norr om Gustav Vasaskolan, det Öster om Lindholmens gård där han syrasnubben som målar tavlor bor och det söder om Kullbacka. Allt annat tillhör Östermalm Ketting Gjeng via Vallentuna Outlaws och deras hangarounds i UAG (Uzi Attack Gang).

:va Va menar du nurå?

Första gången något med östermalm i tar i Lindholmen... (om man borträknar alla jävla hästar här ute, vissa av dem lär säkert ägas av östermalmare)

Kan ju om inte annars bli nån form av dotter klub till Vallentuna Outlaws.

En gång till! Kolla tråden där ketting jenget föddes!

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Långa farbron skrev:
Vi i WKG bacckar inte för att använda våra kettingar,kom hit ner så ser du inte många bilar med helt tak....då kanske du fattar !!!11

Jag och ThUnderCat var ute hela dagen i dag och plockkade bilister med våra kettingar,jag fixsade en buss med som trodde han var frekk.

Det heter tack. :7peta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
FreddaAbborre skrev:
Första gången något med östermalm i tar i Lindholmen... (om man borträknar alla jävla hästar här ute, vissa av dem lär säkert ägas av östermalmare)

Kan ju om inte annars bli nån form av dotter klub till Vallentuna Outlaws.

En gång till! Kolla tråden där ketting jenget föddes!

Vet fan inte vad du pratar om, och jag har läst igenom tråden nu. Det jag vet är att som President i East Stockholm Ketting Jeng så är jag trött på dig och dina rebusar. Ett par killar från UAG vill snacka med dig vid Hårdepartementet om en kvart, kan du gå ner dit?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Långa farbron skrev:
Vi i WKG bacckar inte för att använda våra kettingar,kom hit ner så ser du inte många bilar med helt tack....då kanske du fattar !!!11

Vi bemödar oss inte, vi stänger bara ner er. Min klubb är mäcktigare än din falang (av min klubb).

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Långa farbron skrev:
Vi är mäcktigast.

Den dagen du klara av en spårvagn så kanske du får åka med oss.

Spårvagn? Är det 1800-tal eller? Jag pratar inte om sånna här skitklubbar nu, det här är en modern klubb.

Bifogat

• namnlös2.JPG
    namnlös2.JPG
    13.7 KB · Visningar: 195
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS