Markus skrev:Spårvagn? Är det 1800-tal eller? Jag pratar inte om sånna här skitklubbar nu, det här är en modern klubb.
Långa farbron skrev:Jag är olDskol ketting,dina nymorderniteter får ungdomen på fall,vad kommer hända här näst??
Bärbara telefoner utan sladd?
Ogay logga för övrigt,vi har en i lila.
UrbanTiger skrev:Vad kostar det att vara med i eran klubbFår man ryggtavla och sånna grejjer
![]()
Markus skrev:Jag föreslår att vi dellar hela landet, vi måste få till en vapenvila om vi ska kuna slå ner hotten från öst staterna. Ja kan kontrolera stockhomsområdet och norut, du får restenn. Detta är inget svag hets tekcen, det är bisnis. Om du inte vill så skuter vi om sacken.
Markus skrev:Jag föreslår att vi dellar hela landet, vi måste få till en vapenvila om vi ska kuna slå ner hotten från öst staterna. Ja kan kontrolera stockhomsområdet och norut, du får restenn. Detta är inget svag hets tekcen, det är bisnis. Om du inte vill så skuter vi om sacken.
Laphroaig skrev:...vill gärna vara med i nån kettingklubb men vet inte vart jag skall vända mig![]()
apbot skrev:Jag joinar gärna östermalsdivisionen av ketting jänget.
bor där till och från , jag kan även se till att vi blir backade av upper eastside motardish.
honkiie skrev:Då är jag i ditt gäng då alltså?
honkiie skrev:Då är jag i ditt gäng då alltså?
Markus skrev:Ja, du är med och du kan styra UAG tills vidare.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |