Håller med. Men jag gissar att två helt blåa skinkor (minst) fotade två dagar senare inte hade varit lika säljande.Fattar inte att han ändå inte blev söndertrasad i bollarna...även om kevlaren kan hålla så borde krafterna genom tyget kunna krossa både det enda och det andra??:S
I regn är de rätt tråkiga, blåst är inget man märker någon större skillnad av när man kör hoj.Jag har en liten fråga till er som har kevlarjeans, hur är dom i vårt svenska väder med regn och blåst?
Sporthojare är det skitnödigaste folket i världen. Fråga om lov om man får åka med kevlarjeans, helst ska alla vara överens och sjunga kumbaya också, för då vujpaj ingen och slåj sig.
Skoja ju..! Fast det är ju sant också.. tror inte nån annan förgrening av mc-kulturen bryr sig så sjukligt mycket om vad andra åkare tycker om olika tillbehör, pryttlar och utrustning..Faan vi har ju pratat om att skriva på sporthoj när du har mensvärk
Skoja ju..! Fast det är ju sant också.. tror inte nån annan förgrening av mc-kulturen bryr sig så sjukligt mycket om vad andra åkare tycker om olika tillbehör, pryttlar och utrustning..
-"Vilket skinnställ ska duuuu ha på dig idag när vi ska ut å skära kurvor i 250 heeela daaan tillsammans som killar gör? Jag ska ha mina blå stövlar för dom matchar min gixxer sååå fint!"Customfolket? Kanske en fördom. Rent generellt brukar ju ängsligheten för vad andra tycker avta med åldern...
Customfolket? Kanske en fördom. Rent generellt brukar ju ängsligheten för vad andra tycker avta med åldern...
Mer roande är väl kanske omsorgen om det Enda Riktigt Säkra - rejsställ i skinn osv - samtidigt som säkerhetstänkande på andra områden bemöts med ord som moraltant och smc-are...
Vad har ni för höftskydd under jeansen?
Tänkte köpa alpinestars comp pro shorts, är dom något att ha?
Är skydden stora?
Jag har själv funderat på dem, för att ha under textilbrallor eller möjligtvis Lindstrands curtis-cargobrallor. Det står lite mellan dem och Freeride-brallorna som har bättre skydd men är bulkigare..
Vore intressant att höra från nån som använt dem!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|