Kikar in *vinkar*

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Äntligen!
Välkommen till dårhuset.

;)

Hej!:banana Där är du ju! :D

Du kan förresten få provsitta min lilla leksak nästa gång om du vill? Inte för att det finns någon krydda alls i den, men så har du ju något att utgå ifrån?

Javisst, vore jätte roligt! Du får hjälpa mig sen med o shoppa kläder å sånt när det nu blir av! För önska mycket av tomten i år haha

Nu skriver du ju inte så mkt om det ska vara kåpor eller inte..

Men Honda Hornet 600 är en kanonhoj att börja på om kåplöst funkar.. pigg för att vara en 600, liten och smidig och väldigt allround. Funkar både för pendling och bus. Generellt väldigt bra kvalitet och känsla på Honda också.

Vad gäller kläder så säger ju generna att man ska rekommendera alla cheyer "så lite som möjligt".. men när det gäller hojkläder så säger jag definitivt skinnställ (jag föredrar helställ) framför goretex-ställ. Lite bökigare, men det är värt det den dagen man går omkull + att det är snyggare :)

Säkerhet och snyggt kombinerat vill jag ha.
Tight, svart diskret. :tummenupp

Cheyer, va fan, känner du till någon Mark? *garvar*

sv650 är en bra nybörjarhoj, ang kläder är skinn bäst, goretex på tidig vår och sen höst annars skinn då det tro det eller ej inte är lika varmt och klibbigt.

Åk till flying eagle i växjö och kolla om du är ute efter budget. Bra ställ till bra priser på hemma plan. Visst kan du hitta billigare online men då kan du inte testa. Jag har haft 3 ställ därifrån och är väldigt nöjd.

Ah, får leta reda på något kunnigt sällskap och åka dit, känns lite fånigt o gå runt själv och inte kunna någonting, men tack, jätte bra tips!

...många av hans ex hävdar samma sak. :va :D

Haha, gillar humorn här inne! ^^

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hej!:banana Där är du ju! :D

Javisst, vore jätte roligt! Du får hjälpa mig sen med o shoppa kläder å sånt när det nu blir av! För önska mycket av tomten i år haha

Säkerhet och snyggt kombinerat vill jag ha.
Tight, svart diskret. :tummenupp

Cheyer, va fan, känner du till någon Mark? *garvar*

Haha, ja det kan jag ställa upp på. ;)
Få saker är ju lika sexigt som en kvinna i mcställ. :banana

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Hoj
2010 BMW F800r
Du kan förresten få provsitta min lilla leksak nästa gång om du vill? Inte för att det finns någon krydda alls i den, men så har du ju något att utgå ifrån?

Hur är det MÖJLIGT att ingen har kommenterat/spunnit vidare på detta inlägg???
Kan inte själv för jag är så häpen, men heder åt Ulvhamne för passningen! :D

(TS: Välkommen!)

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Haha, ja det kan jag ställa upp på. ;)
Få saker är ju lika sexigt som en kvinna i mcställ. :banana

Haha, ja jag kan hålla med om att det är supersexigt!
Svart hjälm med mörkt visir, åtsmitande kläder, ställa hojen, lyfta av hjälmen och rufsa upp mitt långa svarta hår i vinden och puta med läpparna. *retas*

Välkommen kul med mer hojfolk runt växjö :)

Tackar, tja, jag har ju ingen hoj än, men önskar, har finurat på tanken länge, och nu denna sommaren har tanken vuxit mer och nu suktar jag efter få leka också!
Har ett par jag kan övningsköra med redan, så är bara "resten" som fattas. :)

Brukar det vara träffar av nåt slag här i trakten?
Är hyffsat nyinflyttad.

Hur är det MÖJLIGT att ingen har kommenterat/spunnit vidare på detta inlägg???
Kan inte själv för jag är så häpen, men heder åt Ulvhamne för passningen! :D

(TS: Välkommen!)

Känner ju Ulvhamne sen många år tillbaka, så han leker väl lite snäll. :D

Tackar!. :)

Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Haha, ja jag kan hålla med om att det är supersexigt!
Svart hjälm med mörkt visir, åtsmitande kläder, ställa hojen, lyfta av hjälmen och rufsa upp mitt långa svarta hår i vinden och puta med läpparna. *retas*

Tackar, tja, jag har ju ingen hoj än, men önskar, har finurat på tanken länge, och nu denna sommaren har tanken vuxit mer och nu suktar jag efter få leka också!
Har ett par jag kan övningsköra med redan, så är bara "resten" som fattas. :)

Brukar det vara träffar av nåt slag här i trakten?
Är hyffsat nyinflyttad.

Känner ju Ulvhamne sen många år tillbaka, så han leker väl lite snäll. :D

Tackar!. :)

Det är SMC träff varje onsdag ute i räppe (växjö), det är många som kör ner till tydinge på torsdagar och kollar på hojar och käkar hamburgare brukar väl vara 2-500 hojar där iaf.

Annars får du kolla in kronobergsforumet och "spontanåka-tråden"

jetson

Guest
Är ju mycket som spelar in när man ska tjacka hoj. Är du impulsiv så spelar det ingen roll, du kommer tjacka en hoj som är snygg, eller som är kul att köra, det spelar ingen roll vilka tips man ger.... med det sagt

TJACKA EN GSX-R 750 2006 och framåt :D !!!! Ps. Den har låg sitthöjd.

Lycka till och må vägarna svänga.

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Det är SMC träff varje onsdag ute i räppe (växjö), det är många som kör ner till tydinge på torsdagar och kollar på hojar och käkar hamburgare brukar väl vara 2-500 hojar där iaf.

Annars får du kolla in kronobergsforumet och "spontanåka-tråden"

Får ta mig i kragen och smita förbi o kolla läget tror jag allt. :)

Ska kika in där och läsa lite! Vore kul o träffa lite hojfolk, eller ah, för all del, folk öht här i Växjö, känner inte så många än. :)

Ozzi

Guest
Vad du än gör, köp inte för litet, det resluterar bara i ett onödigt byte efter en säsong, minst 750.:tummenupp

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Är ju mycket som spelar in när man ska tjacka hoj. Är du impulsiv så spelar det ingen roll, du kommer tjacka en hoj som är snygg, eller som är kul att köra, det spelar ingen roll vilka tips man ger.... med det sagt

TJACKA EN GSX-R 750 2006 och framåt :D !!!! Ps. Den har låg sitthöjd.

Lycka till och må vägarna svänga.
Har inte råd att vara impulsiv, så läsa på och klämma och testa kommer vara min melodi!:D
Vill ju inte stå med något som jag inte eg vill ha sen i slutänden, så lika bra att vara noggrann från början.
Kikat runt lite på allt möjligt nu på nätet, få se vad som faller mig i smaken sen när man får klämma på dem och framförallt, köra.
Jag vill testa o köra många olika modeller och typer innan jag slår till, vill inte ha någon där händerna domnar bort efter ett kort tag, så måste jag ju sitta bekvämt. :)

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Ducati748Srhf_red_600p.jpg

Sluta vilseleda nykomlingen nu!

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Vad du än gör, köp inte för litet, det resluterar bara i ett onödigt byte efter en säsong, minst 750.:tummenupp

Vi får se vart det slutar, ska se om jag kanske kan lyckas spara ihop till något vettigt till nästa sommar, sen måste man ju börja någonstans med.
Va fan, jag kanske tycker att det är aptrist ? (njae, inte troligt men ändå^^)

Hudik

Guest
Och du ska såklart ha Aprilia. Eller nån annan hoj. Ta den som passar dig bäst. Eller du har råd med. Eller nåt. :D

Ha ha.. Gillade det inlägget :tummenupp

För övrigt, du verkar vara en glad och trevlig tjej så, Välkommen hit och gör nu en massa trevliga och glada inlägg så vi får höja smilgroparna och må bra.

Hej :hej och välkommen och hoppas du ska trivas med alla oss andra.

-Bex-

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Ligger på Önskelistan!
Ha ha.. Gillade det inlägget :tummenupp

För övrigt, du verkar vara en glad och trevlig tjej så, Välkommen hit och gör nu en massa trevliga och glada inlägg så vi får höja smilgroparna och må bra.

Hej :hej och välkommen och hoppas du ska trivas med alla oss andra.

Får ni mina smilband att dra på sig så kommer jag försöka göra dito. :hoppa

Trivs gör jag redan om alla på forumet är lika trevliga.
Kommer komma säkerligen rätt roliga inlägg senare med knasiga frågor om ditt och datt!:D:hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA