Äntligen!
Välkommen till dårhuset.
Hej! Där är du ju!
Du kan förresten få provsitta min lilla leksak nästa gång om du vill? Inte för att det finns någon krydda alls i den, men så har du ju något att utgå ifrån?
Javisst, vore jätte roligt! Du får hjälpa mig sen med o shoppa kläder å sånt när det nu blir av! För önska mycket av tomten i år haha
Nu skriver du ju inte så mkt om det ska vara kåpor eller inte..
Men Honda Hornet 600 är en kanonhoj att börja på om kåplöst funkar.. pigg för att vara en 600, liten och smidig och väldigt allround. Funkar både för pendling och bus. Generellt väldigt bra kvalitet och känsla på Honda också.
Vad gäller kläder så säger ju generna att man ska rekommendera alla cheyer "så lite som möjligt".. men när det gäller hojkläder så säger jag definitivt skinnställ (jag föredrar helställ) framför goretex-ställ. Lite bökigare, men det är värt det den dagen man går omkull + att det är snyggare
Säkerhet och snyggt kombinerat vill jag ha.
Tight, svart diskret.
Cheyer, va fan, känner du till någon Mark? *garvar*
sv650 är en bra nybörjarhoj, ang kläder är skinn bäst, goretex på tidig vår och sen höst annars skinn då det tro det eller ej inte är lika varmt och klibbigt.
Åk till flying eagle i växjö och kolla om du är ute efter budget. Bra ställ till bra priser på hemma plan. Visst kan du hitta billigare online men då kan du inte testa. Jag har haft 3 ställ därifrån och är väldigt nöjd.
Ah, får leta reda på något kunnigt sällskap och åka dit, känns lite fånigt o gå runt själv och inte kunna någonting, men tack, jätte bra tips!
...många av hans ex hävdar samma sak.
Haha, gillar humorn här inne! ^^
Last edited: