Hejhej och välkommen! *vinkar tillbaks*
Välkommen.
Haha ^^ tack.
Last edited:
Hejhej och välkommen! *vinkar tillbaks*
Välkommen.
Får ta mig i kragen och smita förbi o kolla läget tror jag allt.
Ska kika in där och läsa lite! Vore kul o träffa lite hojfolk, eller ah, för all del, folk öht här i Växjö, känner inte så många än.
Damn tease!Haha, ja jag kan hålla med om att det är supersexigt!
Svart hjälm med mörkt visir, åtsmitande kläder, ställa hojen, lyfta av hjälmen och rufsa upp mitt långa svarta hår i vinden och puta med läpparna. *retas*
Tackar, tja, jag har ju ingen hoj än, men önskar, har finurat på tanken länge, och nu denna sommaren har tanken vuxit mer och nu suktar jag efter få leka också!
Har ett par jag kan övningsköra med redan, så är bara "resten" som fattas.
Brukar det vara träffar av nåt slag här i trakten?
Är hyffsat nyinflyttad.
Känner ju Ulvhamne sen många år tillbaka, så han leker väl lite snäll.
Tackar!.
Men vänta lite nu grabbar... Hon frågade efter förslag på platsraketer och ni kommer med en massa kåplösa saker... tisk tisk tisk...
Trodde i min enfald att nicket "plastraket" kom från att den hade kåpor och var sportig (snabb), vilket följande förslag inte är...
(Kawasaki ER 6) eller (Yamaha Fazer)
Honda Hornet 600
Aprilia Shiver 750
rött i nattmössan och borde sova, men slog en kik på Dukati monster, lite småläckert, men kanske inte räknas som plastraket(?) (måste ju givet inte vara det, men vad jag förstått är jag ute efter det, eller nåt, haha. )
Sluta vilseleda nykomlingen nu!
ovanligt lite kommentarer om att ligga som det brukar dyka upp när flickor dyker upp.... du har haft tur eller en väldigt välfylld mail
jag kan rekommendera z750 för din del, z1000 har nog lite för mycket krut i början, den e låg, den e snygg å den e helt oki att leka å köra med
om det behövs så dra ner den till 25KW i början...
trött i nattmössan och borde sova, men slog en kik på Dukati monster, lite småläckert, men kanske inte räknas som plastraket(?) (måste ju givet inte vara det, men vad jag förstått är jag ute efter det, eller nåt, haha. )
Haha, har svarat.
Eftersom flera redan uppmärksammat min lilla tråd, kan jag ju slänga ut fråga här redan, vad för hoj rekomenderar ni en tös, rätt kort, fartgalen (mao den bör ju inte ha allt för mycket kräm), vill ha en hyffsat stabil, inte allt för dyr och gärna någon modell som är känd för att vara av bra kvalitet, mao jag ska inte behöva stå i garaget och grejja allt för mycket, räcker med bilen..
samt att priset gärna ska vara så lågt som möjligt. ^^
Och kläder, vart ska jag kika på för utrustning?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|