Solid snake
2002
Skeva skivor går att fixa. Brake Grinder såg jag på mässan. Svensk uppfinning. 750 kr skulle han ha för att fixa en skiva. Kul med nya uppfinningar .
Skitkul att betala en onödig kostnad också, eller?
Skeva skivor går att fixa. Brake Grinder såg jag på mässan. Svensk uppfinning. 750 kr skulle han ha för att fixa en skiva. Kul med nya uppfinningar .
Hur mycket kommer försäkringen gå på om du, i enlighet med ditt nick, är -87:a?
Haha.. Ser fin ut, hur mycket begär du för den?
Har en 04:à o ä sjukt nöjd.
Men styrdämpare ä de första du ska inhandla, dom är Lite oroliga fram om man säger så.
Finns på Ebay o köpa ifrån England så blir de inte så dyrt, eller köp en LSL som kostar runt 3000:-
Har kollat försäkring som fan och det bästa ja kan få fram är 14xxx kr halv/helår.
Sitter handtagsvärmare på den.. Känner att styrdämpare inte sätter hinder eftersom de går att sätta dit efterhand. Tycker de e synd att inte serviceboken följer me, har fått nr till ägaren innan man han svarar inte. Har inte kommit överrens om något pris än, men givetvis tänker jag pruta. 50 och under tänker jag personligen är OK. Har kört en zx10r -11 och det känns som dom äldre är med runt i kanterna och man ligger inte lika mycket på tanken.
Men som det låter på dom flesta så verkar det vara ett bra köp, och det finns någon i hojen som tilltalar mig. Den är inte såld än men ja kan ge mig f*n på att om jag bestämmer mig för den så är den såld, haha
Spontant känns det inte som att den kommer gå i första taget om den har varit till salu sen juli? eller när det var, men att dom lämnar 3 månaders garanti så vill man ju inte gärna att garanti tiden har gått ut lagom till man plockar fram hojen och saker börjar krångla så ha lite is i magen och vänta så du iaf kan köra i någon månad med garantin
Skall tillägga att jag sett en likadan fast med 1600 mil på mätaren, styrdämpare och slipon. 1 års garanti på hojen, fri hemfrakt. 59 900kr.
Ska ringa dom imorgon. Vad säger ni om den istället? ^^
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |