Killar är oförståelsebara

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
sharpedge skrev:
Appropå dildo, så har jag en kompis som för att tjejen skulle ge med sig på analsex så sa han till henne att " Jag gör inget på dig som inte du kan göra på mig", varvid han fick en dildo uppkörd i rumpan, sen fick han ta henne i analen :D

Han är iof bisexuell, så han njöt säkert av det också...
Inte visste jag att vi kände varandra :rofl

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Flamma77 skrev:
Smärta är svaghet som lämnar kroppen...
Fåfängan känner inga gränser...?

Det gör bara ont de första gångerna (men nästan så att man svimmar... yeah :yoparty ), sedan är det lika smärtsamt som att borsta tänderna.

TinaTjejen: Ingen stubb!! Behöver bara upprepas typ varannan vecka! (Om man orkar.) ;)
Amatör. http://www.veet.com/

Bifogat

• veet2.jpg
    veet2.jpg
    6.3 KB · Visningar: 43
Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
valmers skrev:

De säljer vax också! Vill du ha hjälp?? :tungan

Det där håller lika länge som rakning... det blir stubb...det är illaluktande (svavelföreningar) och måste verka ett tag.. och det är inte så att man sätter sig i soffan och kollar på video under tiden... :rolleyes:

Jag tar smärtan! (Amatör...*fnys*... :D )

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
"Vax on, vax off, vax on, vax off"
Vilken film är denna kommentar hämtad ifrån?

Det skall inte vara en djungel därnere. Mysigare med hårlösa ställen o smeka på. Men det är upp till var och en. Man skall aldrig känna sig tvungen att göra något.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Bikerbitch skrev:

Det skall inte vara en djungel därnere. Mysigare med hårlösa ställen o smeka på. Men det är upp till var och en. Man skall aldrig känna sig tvungen att göra något.

Jag vet, jag vet!!! :lol ( Det är inte Karate Kid, utan en kort amatörfilm om hur jag vaxar bringan på min dåvarande sambo inför en katate-gradering... :D )

Hårlöst ser däremot jäkligt kul ut, nästan snudd på 'inte klokt'. :D
Trimmer... räcker bra. Stubb kliar och sticks, det är jobbigt. Utslag är inte heller sådär jätteläckert, och det är svårt att undvika att få dem om man vill undvika stubb... Tänk så jäkla krångligt man kan göra för sig. :rolleyes:

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Bikerbitch skrev:

Mr Myagi :yoparty Samma kommentar som en polare fick av sin bilskolelärare när han bara använde ena hande för att svänga, och det var inte i någon positiv bemärkerlse :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Vad fan är det för grejor du använder egentligen? Hur många rejs hade man kunnat köra för din årliga kroppsvårdsbudget?

Nä, här hittar man det man behöver även ur hygiensynpunkt www.biltema.se "Grov handrengöring med slipmedel" det hade vatt nåt för Valmers det....
Fåfängebudgeten, som även innefattar kläder, skor, gymkort och övriga flashprylar, är hemligstämplad. :hihi

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Gaybudgeten, som även innefattar gummikläder, bög-klackade skor, rumpkort och övriga Gayprylar, är hemligstämplad. :hihi
Du glömde vaselin, kajal och eye liner...

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
haha, fan vilken rolig diskussion :) Personligen så tycker jag att det är otroligt gay (no effence to the real gayppl) och töntigt av killar att raka bröst/pung/röv osv. Som tidigare sagts, låt bli att tugga på det om det inte passar... Det är ju inte riktigt samma sak med en ashårig muff på en bulgarisk tynglyfterska som lite charmigt punghår. Dessutom så behöver ju inte tjejerna slafsa i sig hela pungen om håret nu stör.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
capi skrev:
haha, fan vilken rolig diskussion :) Personligen så tycker jag att det är otroligt gay (no effence to the real gayppl) och töntigt av killar att raka bröst/pung/röv osv. Som tidigare sagts, låt bli att tugga på det om det inte passar... Det är ju inte riktigt samma sak med en ashårig muff på en bulgarisk tynglyfterska som lite charmigt punghår. Dessutom så behöver ju inte tjejerna slafsa i sig hela pungen om håret nu stör.

Näe..... Men låter man det växa ohämmat ser det ju ut som gammal grön skägglav i nån gammal urskog. (Speciellt under armarna). Dessutom svettas man MYCKET mer om man är "hårig".

Att raka (trimma) sig borde vara lika självklart som att hålla övriga kroppen i trim eller att borsta tänderna. För allas trevnad.

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
zx6r 98
Starstriker skrev:
Näe..... Men låter man det växa ohämmat ser det ju ut som gammal grön skägglav i nån gammal urskog. (Speciellt under armarna). Dessutom svettas man MYCKET mer om man är "hårig".

Att raka (trimma) sig borde vara lika självklart som att hålla övriga kroppen i trim eller att borsta tänderna. För allas trevnad.

Mööö! Att raka pungen är väl fan inte samma sak som att borsta tänderna? Sedan om din kroppsbehåring påminner om grön skägglav så kanske en dusch eller två inte vore helt fel? Förresten, är det du på din avatar? Dessutom känns inte mitt kroppshår som något som stör "allas trevnad". Sedan kanske det finns personer som springer runt och trycker armhålor/rövar/pungar i ansiktet på folk men det har aldrig hänt mig.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Coola Ola skrev:
Du verkar väldigt pigg på att berätta om att du fått en dildo i rumpan. Nåt freudianskt kanske? :tungan
Njae,va nog mest menat som ett skämt då en väldigt liknande händelse redan omnämnts i en annan tråd,som jag tror du syftar på va??En sån där tråd som aldrig hade blivit skriven om det fanns alkolås på burken du vet :D Men freud hade ganska många vettiga ideer faktiskt,det kan jag hålla med om :va

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
capi skrev:
Mööö! Att raka pungen är väl fan inte samma sak som att borsta tänderna? Sedan om din kroppsbehåring påminner om grön skägglav så kanske en dusch eller två inte vore helt fel? Förresten, är det du på din avatar? Dessutom känns inte mitt kroppshår som något som stör "allas trevnad". Sedan kanske det finns personer som springer runt och trycker armhålor/rövar/pungar i ansiktet på folk men det har aldrig hänt mig.

Jag duschar två gånger/dag och rakar mig vid behov. Mööö!
Spelar det någon roll om det jag på avataren eller inte ?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln