Killar är oförståelsebara

paddesputnik

På Körskolan....
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia Af1 Futura, Tungvikt 2011
Starstriker skrev:
Jag använde rakhyvel (med framgång) tills jag tröttnade. Numer kör jag med tändare. ZAP säger det, sen är det klart. Det luktar lite äckligt, så man får duscha sen. Se till bara att inte fisa samtidigt, för då kan det börja brinna både här och där.........

DET har jag faktiskt t o m sett en guide på, men killen gjorde ett stort misstag, han tände med tändsticka och tappade den i brallan som han hade nere vid anklarna :brinnerup
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
sportgay.com? Klart man vill ha sitt pung- och armhålshår!

/säger en som ser ut som chrille snart om han inte tar tag i sitt liv, klipper sig, skaffar ett jobb osv.
 

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Men allvarligt :D

Så synd är det inte om tjejer. Jag menar väldigt många av oss killar rakar oss varje dag så att raka benen någon gång i veckan kan de gott unna oss. :)

Världens rakningsstatestik leds nog överlägset av oss killar.

\Masonit
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
En sak som jag tycker är lite smålusig är att tjejer kan gå in på en del salonger och få nån typ av vaxning av det allra heligaste. Man undrar hur det går till rent praktiskt. Antar att de sätter in kunderna bakom skärmar för det kan väl inte ske helt öppet? Det kanske skulle kunna gå att få närvara som lärling ;)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Återigen är det bara att böja sig inför den samlade kunskap som finns på SH.

@mb, du kanske helt enkelt skulle testa det själv? Kanske kan få nån trevlig liten tjej att ta hand om dig...
 

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Oxhagen o Stora Rör
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
för the record...
jag är en av alla brudar som asgarvar åt mina egna fisar (när inte sner0 e i närheten för han är lite känslig mot tjejer som fiser ;P ) å jag tycker inte killfisar skijler sig så mycket i ljud från tjejfisar...eller?? inte när mina tjejkompisar lägger brakare iaf...tsss ;)

tjipp!!
//stella
:tuttar :banana
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
steIIa skrev:
för the record...
jag är en av alla brudar som asgarvar åt mina egna fisar (när inte sner0 e i närheten för han är lite känslig mot tjejer som fiser ;P ) å jag tycker inte killfisar skijler sig så mycket i ljud från tjejfisar...eller?? inte när mina tjejkompisar lägger brakare iaf...tsss ;)

tjipp!!
//stella
:tuttar :banana

Fy faaaan va äckligt!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
sege skrev:
Ryggen är hårfri, bröst mest fåniga fjun som finns ibland och ryker ibland. Armhålor ansas, pung rakas och så vidare.

Jag anser att en tjej ska vara välrakad så jag håller mig välrakad själv. Skulle en flickvän säga att hon vill ha mer/mindre skulle jag anpassa mig.
Precis min åsikt. Jag kommer inte ihåg när jag träffade på en (köns)hårig tjej senast; gör jag det erbjuder jag lån av min Mach 3. Annars kör jag hellre en ledstångshambo.
 

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Oxhagen o Stora Rör
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
sege skrev:
Fy faaaan va äckligt!

Vaddå?? Att jag skrattar åt mina fisar när jag är på topphumör?? Tycker inte jag. Jag garvar inte åt varenda en, men kommer en som låter lite extra kul så är det svårt att hålla masken faktiskt. Jag går inte runt å fiser hela dagarna om du trodde det. DET vore äckligt. Lite hyfs måste man ju ha.
Men när jag väl fiser o de låter kul så tycker jag att jag gott kan kosta på mig att dra på munnen lite. Det är ju inte precis som att jag äter avföring liksom...
Fast iofs, väntar mig inte att en kille som, fåfängt å charmigt nog, ansar armhålorna, ska tycka att jag är annat än äckligt.. ;P

tjewhew!
//steIIa
 
Last edited:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Du skulle bara veta..... :hihi

Hähä, jo kanske, frågan är om jag vill veta...

På något sätt är det då befriande att möta folk som en av mina polare, han var alldeles utom sig när han förklarade att hans tjej ville att han skulle börja använda deodorant och parfym samt gå och köpa kläder själv....han vägrade, där går gränsen för fjolleri hos honom... :hihi :hihi :hihi
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
steIIa skrev:
Fast iofs, väntar mig inte att en kille som, fåfängt å charmigt nog, ansar armhålorna, ska tycka att jag är annat än äckligt.. ;P

Jag.. skojade.

En riktig brakskit är fan det roligaste som finns. Var icke orolig.
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
"Du kan se på tv och dricka öl med din polare i timtal under total tystnad."

Den är klockren. Har man inget att säga så har man inte.

För övrigt: Porrpung åt folket! :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top