Nisse Järnet
pschyy =D
Inte direkt!Miss_Orchidee skrev:Vem var det som sa att det ´bara var tjejer som va konstiga?? Killar är ju mins lika illa.....eller??
www.skrattnet.se/honhan/harligt_att_vara_man.asp
Inte direkt!Miss_Orchidee skrev:Vem var det som sa att det ´bara var tjejer som va konstiga?? Killar är ju mins lika illa.....eller??
Ja, det är ju oförståelsebart( ) att någon använder sådana redskap överhuvudtagetChrille skrev:Det är ju det jag säger!! PAIN!!
Starstriker skrev:Jag använde rakhyvel (med framgång) tills jag tröttnade. Numer kör jag med tändare. ZAP säger det, sen är det klart. Det luktar lite äckligt, så man får duscha sen. Se till bara att inte fisa samtidigt, för då kan det börja brinna både här och där.........
steIIa skrev:för the record...
jag är en av alla brudar som asgarvar åt mina egna fisar (när inte sner0 e i närheten för han är lite känslig mot tjejer som fiser ;P ) å jag tycker inte killfisar skijler sig så mycket i ljud från tjejfisar...eller?? inte när mina tjejkompisar lägger brakare iaf...tsss
tjipp!!
//stella
Precis min åsikt. Jag kommer inte ihåg när jag träffade på en (köns)hårig tjej senast; gör jag det erbjuder jag lån av min Mach 3. Annars kör jag hellre en ledstångshambo.sege skrev:Ryggen är hårfri, bröst mest fåniga fjun som finns ibland och ryker ibland. Armhålor ansas, pung rakas och så vidare.
Jag anser att en tjej ska vara välrakad så jag håller mig välrakad själv. Skulle en flickvän säga att hon vill ha mer/mindre skulle jag anpassa mig.
Du skulle bara veta.....Chris Ash skrev:Jävlar vad folk orkar hålla på i fåfängans namn.....
sege skrev:Fy faaaan va äckligt!
valmers skrev:Du skulle bara veta.....
steIIa skrev:Fast iofs, väntar mig inte att en kille som, fåfängt å charmigt nog, ansar armhålorna, ska tycka att jag är annat än äckligt.. ;P
sege skrev:Jag.. skojade.
En riktig brakskit är fan det roligaste som finns. Var icke orolig.
Miss_Orchidee skrev:Vem var det som sa att det ´bara var tjejer som va konstiga?? Killar är ju mins lika illa.....eller??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |