Killar på fyllan..

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date

Kia

Guest
Killar på fyllan är såå vidriga.... :zpy

Ur gårdagens Uppsala Nya Tidning:

öregrund

Kissande pojkar dömda

Två unga män, 18 och 21 år, dömdes på onsdagen av Uppsala tingsrätt för förargelseväckande beteende på Fiskarfesten i Öregrund förra sommaren.

De båda männen som var mycket berusade vid tillfället efter att ha druckit många starköl var åtalade för att ha kissat i varandras munnar.

- Ett vidrigt beteende. Det tyckte alla kanske 15 till 20 personer som var runt omkring, förklarade en man som vittnade om händelsen vid rättegången för en tid sedan.

Vittnet hade även ett bildbevis i form av en digitalbild.

Själva hävdade de åtalade att de kissat bredvid varandra. Båda dömdes dock för förargelseväckande beteende, den ene för att ha kissat i den andres mun och denne för att han "medverkat till handlingen".

Efter händelsen greps 18-åringen av polisen. I samband med detta gjorde han kraftigt motstånd, spottade en av polismännen i ansiktet samt sparkade sönder en fönsterruta på polisbilen.

18-åringen dömdes därför även för ofredande, skadegörelse och våldsamt motstånd. Påföljden blev vård inom socialtjänsten. Enligt domen ska 18-åringen betala 5 000 kronor i skadestånd till den bespottade polismannen. För kamraten blev påföljden fortsatt skyddstillsyn.

Folk borde väl få pissa på varandra som dom vill sålänge båda är med på det (men kanske inte offentligt :rolleyes:). Jag hade garanterat garvat som fan om jag hade stått brevid aspackad och sett spektaklet.

Hade han som blev kissad i munnen sen spottat på mig, så hade jag nog slutat garva :gnissla

öh... Det är ju ett solklart fall för psykvård eller nåt!
Vem fan pissar i någons mun å vem i hellvette tar emot de? :kocko

Blir lite glad över att jag skippa fiskarfesten förra året :hihi

Kia skrev:
De båda männen som var mycket berusade vid tillfället efter att ha druckit många starköl var åtalade för att ha kissat i varandras munnar.

Hmmmm mycket dumt har jag gjort på fyllan men detta tar väl ändå priset för hur äcklig man får vara :confused:

2fast4hjo skrev:
Personer, oavsett kön, som är så fulla tycker jag är vidrigt.

:zpy

Det skriver jag under på, även då man själv har tankat lite.
Är man packad själv (vilket jag sällan är) underlättar det lite.
Men jag har oerhört svårt för att umgås med folk som har druckit, jag tycker det är skitjobbigt att vara chaffis och undviker det i mesta möjliga mån, och måste jag så kör jag raka spåret och släpper av folket så fort som möjligt.

pogo skrev:

Golden shower är väl fö fan inga fel!? :rolleyes:
Fast i detta fallet var det lite bögigt....

pogo skrev:

Jag har en hel hylla full men filmer på jobbet där folk både pissar och skiter på varandra, dessa filmer säljer jag minst 1 om dagen av! Jag tycker det va stenhårt gjort av grapphalvorna!!! :yoparty

Fast man borde kanske hålla sig hemma när man utövar sina fetischer!!! :tummenupp

Bakisångesten efter den bravaden lär inte vara att leka med, haha! :D
Säkert skitrolig idè då, men vakna i fyllecellen dagen efter med pissmak i munnen? :gnissla

Vilken jävla idè, haha.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back