Gabor
Guest
Bonne skrev:2496733
Förstår inte?
Är Vader fin?
Bild på Darth Vader, "pride festival mode"....Kinky Vader. äkta biker, han har både läderställ, stövlar å hjälm...
Bonne skrev:2496733
Förstår inte?
Är Vader fin?
Bulten vadå? Jag har utmanat dig i ett race bärs dricker vi sen[/QUOTE]Kawakex skrev:2497086
Utmanat mig i vad? ...bulten & dricka bärs? deal?
Gabor skrev:2497088Bild på Darth Vader, "pride festival mode"....Kinky Vader. äkta biker, han har både läderställ, stövlar å hjälm...
Kawakex skrev:2496694Det heter cocillana etyfin och har en röd triangel so just be careful.
vad menar du?
Gabor skrev:2497088Bild på Darth Vader, "pride festival mode"....Kinky Vader. äkta biker, han har både läderställ, stövlar å hjälm...
Gabor skrev:
Måste man vaxa röven oxå då?Gabor skrev:
KING KONG skrev:2497274jag tror tråden har fladdrat ut i rymden
Poccis skrev:2497283Fladdermaja..tycker du det är sexigt med killar i string eller? [/QUO
tycker det bara har fladdrat ut i rymden.
tråden handla inte om kläder eller ???
KING KONG skrev:2497293Poccis skrev:2497283Fladdermaja..tycker du det är sexigt med killar i string eller? [/QUO
tycker det bara har fladdrat ut i rymden.
tråden handla inte om kläder eller ???
Ok,brukar du styla för tjejer när du hojar?
issi skrev:2497287Det finns nog inga riktiga bra svar på frågan....
Varför killar stilar vid rödljus.... ?
För att dom kan är nog det bästa svaret
Bara inse.. jag måste lära mig att köra på bakhjulet...
Tänk vad många killar som kommer sluta köra hoj om en tjej kör ifrån dem på bakhjulet efter det slagit om till grönt...
Poccis skrev:2497318KING KONG skrev:2497293
Ok,brukar du styla för tjejer när du hojar?
Jag kan inte och jag vet inte hur man gör
issi skrev:2497287
Tänk vad många killar som kommer sluta köra hoj om en tjej kör ifrån dem på bakhjulet efter det slagit om till grönt...
DaPirate skrev:2494876Bra där! Du verkar vara en kanontjej! Får jag chans på dig?
NU VET JAG! Du är bara avundsjuk för att du inte kan köra på bakhjulet...FEGIS! ut och träna nu med dig!
Japp. Rätt av. Jag hade lagt ner. Ställt hojen, och gått därifrån.issi skrev:Tänk vad många killar som kommer sluta köra hoj om en tjej kör ifrån dem på bakhjulet efter det slagit om till grönt...
Anderzzon skrev:2496528Den dåliga upplösningen gör att jag inte vågar yttra mig ang din potential
Hej på dig! Du kanske du kan säga hur man gör då. Jag kan väl erkänna att jag inte är den bästa på datorer.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|