Killar som vill visa upp sig..

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Hmm om du kör husan så är det ju ett måste att killen steker på slangen. :tummenupp

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Skulle aldrig ändra mitt körsätt oavsett vem som står brevid (yeah, vuxenpoäng), däremot så förstår jag beteendet (hade självklart slangat om jag kunnat :yoparty )

Snygga tjejer på hoj är ju hur sexigt som helst :tummenupp
Mer tjejer på 2 hjul tack :D

Last edited:

samzon

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Triumph speed 4 +blue monster
he he.en ggn när jag skulle iväg så höll jag på att få motorstopp men hann rädda situationen med att gasa lite extra varvid jag kör iväg som ett skållat troll på slangen, lägger i tvåan snabbt som fan för att inte slå runt åker även då på slangen ett 30 tal meter hinner som tur är släppa gasrullen innan ngn olycka händer men jag va nästan tvungen att stanna och byta kallingar för jäklar va rädd jag blev. tror att alla som såg trodde det va meningen i alla fall.såg nog rätt så coolt ut med att växla på slangen :yoparty :rofl :rofl :notme

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
MC Doktorn skrev:
2493994 Vi som inte kan köra på bakhjulet hur gör man då :confused:

Kör på framhjulet... bromsa omkull dig... få första hjälpen av flicka... gifta dig med flicka... :tummenupp

PS

Skönt citat du har - vårat nya stjärnskott här på SH!

Sundelin

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Hoj
Z750 -04 Röd
Bara stått vid rödljus med den extremt fula övningskörningsvästen än så vet inte hur jag kommer reagera :rolleyes:

Står någon annan där kör jag väl en omväg eller något nu i början :tungan

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi

När vi uiiilar blir tjejerna kåta och då får vi ligga.:fakta

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
hållundan skrev:
2493931 Den gemene sporthojspiloten är väl hormonstinn, djurisk och förbannat mogen. Eller?

Edit: Förresten, gärna lätt dyslektisk, skenförsäkrande och har vurpat 14 gånger också. Eller?

Haha touché!! :yoparty :näsblod

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
Fler tjejer på hoj

Det borde vara fler tjejer vid rödljusen istället! Om man sedan som riktig gentleman släpper iväg damen före, då syns det inte att man inte är bakhjulsåkarkung och så får man ruskigt mycket trevligare utsikt fram till nästa rödljus.

Iofs ganska trafikfarligt med för mycket brudar i alltför tajta skinnställ men en del med reptilhjärnan i tank-/sadelnivå skulle ju i alla fall flytta in blicken från alla brudspan vid sidan om vägen/på trottoaren till strax ovan vägbanan...

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Teo skrev:
2494044 När vi uiiilar blir tjejerna kåta och då får vi ligga.:fakta

Ellerhur!!!

Det rinner till så vi halkar ur sadeln, väl på marken så sliter av oss skinnställen...

Du borde byta din "ful-film" mot Disney.... :pannkyss

:rofl :rofl :rofl

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
issi skrev:
2494060 Ellerhur!!!

Det rinner till så vi halkar ur sadeln, väl på marken så sliter av oss skinnställen...

Du borde byta din "ful-film" mot Disney.... :pannkyss

:rofl :rofl :rofl

kom ååån, Jag vet att det är så.

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
Ricken skrev:
2493932 Jag skulle nog reagera precis tvärtom, bli lite förlägen när jag ser att det är en tjej som jag står bredvid, och när det blir grönt så skulle jag nog låta henne åka före, så hon inte ser när jag får motorstopp efter 2 meter och tippar in i mötande körbana:näsblod

:rofl :rofl Självironi...underbart....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eller så är det så att eftersom 93% av alla hojåkande tjejer inte alls är tjejer utan manhaftiga troll, så försöker killarna komma därifrån fortast möjligt.

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Mattias skrev:
2494508 Eller så är det så att eftersom 93% av alla hojåkande tjejer inte alls är tjejer utan manhaftiga troll, så försöker killarna komma därifrån fortast möjligt.

Klockren :rofl :hihi

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...