Killar som vill visa upp sig..

Moonman

Hittare
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 929RR -01
Hej! Är absolut inte emot någon av någon anledning, förutom kickers, av alla anledningar. Menade tråden och stämningen inte någons läggning ;)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det är väl ganske illa att det sitter å många framför datorn så här en fredag kväll, vad har ni för ursäkt, borde vi inte vara ute o hjula vid rödljus??
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Inte skulle jag!

0015.jpg

heej2.jpg


:corn
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ricken skrev:
2498395 Det är väl ganske illa att det sitter å många framför datorn så här en fredag kväll, vad har ni för ursäkt, borde vi inte vara ute o hjula vid rödljus??


Börjar jobba 06:00 imorgon..
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Hamnar man bredvid någon vid ett rödljus, så drar man mot den personen oavsett kön. Om man på avstånd ser att det står en hoj vid rödljuset, då tråcklar man sig fram genom bilarna å så inväntar man greenlight...:hihi. Barnsligt å omoget? Antagligen, men lite småkul är det allt...hehe...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Cupcake skrev:
2498678 Hamnar man bredvid någon vid ett rödljus, så drar man mot den personen oavsett kön. Om man på avstånd ser att det står en hoj vid rödljuset, då tråcklar man sig fram genom bilarna å så inväntar man greenlight...:hihi. Barnsligt å omoget? Antagligen, men lite småkul är det allt...hehe...

Helt rätt e de :D
 

Art Vandalay

#149 Open
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
Tänk vad många killar som kommer sluta köra hoj om en tjej kör ifrån dem på bakhjulet efter det slagit om till grönt... :rofl :rofl :rofl[/QUOTE]

Förstår inte varför jag skulle sluta köra för det. Se det från min sida.
Jag stilar och kör som en brunstig gnu med en marskatts mentalitet (jävligt kåt),för att du/ni ska tycka att jag är djurisk och därefter köra ikapp och viska genom hjälmen att ni vill ligga lite vid närmsta hållplats eller rödljus.

SÅ om du nu drar mig på bakhjulet vid ett rödljus och därför tänker som mig ,då vill jag bara påpeka att jag säljer inte hojen för att jag nyss haft en böna med delvis uppknäppt läderdräkt och heltäckande lädermask av märket shoei eller liknande.

Så därför kör jag som jag gör och nu vill ja se er tjejjor göra likadant./Andreas
 

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
Kawakex skrev:
2498179 Nej eftersom jag ska jobba inatt får det bli en annan gång.:tungan :yoparty

Imorgon kanske? :confused: Då har morfinet försvunnit från mina ådror, eller vafan det nu tar vägen. :tummenupp

Vad gör du på det vita stället då? Söver folk och skär dem? :va :gnissla :gnissla
 

johanna79

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2006
Ort
Växjö
Hoj
cbr600f
Det kanske bara är så det är...Men lite kul är det ju har du aldrig provat på själv?
Måste välja offer....
Kan bli riktigt kul om man inte tvekar på gasen ;)
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
johanna79 skrev:
2498824 Det kanske bara är så det är...Men lite kul är det ju har du aldrig provat på själv?
Måste välja offer....
Kan bli riktigt kul om man inte tvekar på gasen ;)
"Välja offer" *word*:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top