bgix skrev:Sete = superfjollan i MotoGP!
bgix skrev:Sete = superfjollan i MotoGP!
sandstream skrev:Fan!
Roberts såg ju ut att för en gångs skull göra skäl för sin lön.
Vore ju kul om de kunde hävda sig bättre i torrt.Azzurro skrev:Trodde det jeg også, jævlig surt. enten er det maskin eller pilot med suzuki. Vi får håpe det regner i Le Mans..
Jag fick Bustervibbar! Ni vet den där tecknade enorme fotbollsspelaren/fåraherden från Yttre Hebriderna eller nå't som tränade med stenar och hade så hårt tillslag så målvakten följde med bollen ut ur stadion... SÅ BRA KÖRDE JACQUE I DAG!!!Mattias skrev:Ja, det var verkligen som om manuset var skrivet i hollywood.
Fjanten misslyckades och stampade argt med fötterna, att bli omkörd av en jävla rookie (Melandri) sved säkert. Att sedan en vikarie gav honom moppefrilla var säkert inte heller nåt han gillade.
Allas gullehjälte vann hela skiten som väntat, fast han blev lite nästan-hotad av vikariekillen.
Ett feelgood-race, helt enkelt.
skoteridioten skrev:Det ska bli kul och ser hur länge Jaques får styrning åt Kawa nu.. Nån som vet hur länge Tamada (<<har jag rätt ellar fel nu?!) ska vara skadad?
Hoffman, som Jacque ersätter, har en båtbensfraktur i handen, på vanliga dödliga så läker en sådan här i gips på allt mellan 6 veckor och 4 månader.skoteridioten skrev:Det ska bli kul och ser hur länge Jaques får styrning åt Kawa nu.. Nån som vet hur länge Tamada (<<har jag rätt ellar fel nu?!) ska vara skadad?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|