Kamikaze kid skrev:Jag ska dit så klart....
Penguin skrev:Glöm inte bort att du ska skruva på SM:et dagarna innan bara.
Det blir tre dagar (träning/kval/tävling) i Linköping direkt följt av bandagen på Kullen. Dessutom fyller morsan år mitt i alltihopa, så då ska man hinna med att avlägga visit hemma hos päronen mellan kvalet och tävlingen!
Fyra dagars campande och hojåka med andra ord!
Kamikaze kid skrev:Skruva?
Ska du åka omkull???
Anneli skrev:Det är väl snarare så att t.o.m. jag fått tummen ur och behöver ditt och Gurras moraliska stöd inför kvalet på Sviestad.
Vill ni absolut skruva med nåt så ska ju inte det vara några problem (jag kör ju Suzuki ) iannat fall hade vi nog tänkt ha hela hojar till måndagens körning på kullen.
Eftersom jag ej har nogon bokad plats så blir det nog Touring med hojarn!!! : samt Kaffe å grillkorvLotta skrev:Hallojs alla människor
Lite intressant att veta vilka som ska dit, när och hur har ni tänkt ta er dit? Jag hoppas att jag ska åka bil iallfall, för det är jag inställd på. Och ni andra??
Jag är intresserad om du raggar släpM:et skrev:Jag ska ner och tar definitivt hojen på släp...
Är det någon som har plats eller ska jag ragga upp ett släp och ta med någon av er på det?
Falkängen? Där ska vi också bo!TomK skrev:Jag åker söndag eftermiddag och passerar Uppsala på vägen vid tresnåret kanske, på e.m. Finns en plats över i bussen för både hoj och förare. Har tänkt boka rum på sedvanligt vandrarhem i Hällekis...
Kamikaze kid skrev:Skruva?
Ska du åka omkull???
Anneli skrev:Ska och ska, det bara bidde så. Kan du laga aluminium och nyckelben och revben och sånt?
Kamikaze kid skrev:Nyckelben lagar man med glasfiberspackel och ståltråd!
Ska jag komma över och operera lite???
Lotta skrev:Nu är det bara några dagar kvar!!
Jag pratade med Anneli nyss och efter några "om" och "men" och lite förvirring, kommit vi på att jag ligger typ en vecka efter i planering....
Jag skulle inte åka dit förens den 4/7 och det är ju om en och en halv vecka.. ansåg jag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|