Kinnekulle Ring fredag 5:e Aug med Actionpics.se

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Hehe, kan inte minnas att du fråga, men säkert! =)))

Joo hojen har ju enligt uppgift klarat sig riktigt bra, har själv inte hunnit tittat på den ännu.

Joo jag tycker faktiskt fortfarande att däcken, Pilot Power är bra däck.
Men de kanske hade gjort sitt, dock så fanns det ju mycket mönster kvar på sidorna, men men...jag skyller inte på ngt annat än vanlig "bond-otur"! =)

Du får köpa den där varianten av kraschpuckar av mig, de är testade av flera nu och funkar ju bra! =)

Vi ses när jag kan köra igen! =)

//Niklas

Kreuger skrev:
Visst frågade jag väl om du ville smaka lite glass? Har för mig att du tyckte att de där grejerna du fick i spruta i armen var mycket bättre :)

Tog mig friheten att provköra din hoj lite bort till kärran, vågade inte prova att slanga om något skulle sitta löst :D men den verkade ha fått förvånande lite skador med tanke på hur illa tilltygad du blev.

Tycker du fortfarande att däcken du hade på är kanonbra? Nu var de iof rätt slitna men jag tror aldrig det där hade hänt med rennsport eller supercorsa.

Skönt att du är hemma och mår bättre hur som helst. Kravla ut i solen och lägg dig en stund nu!

//Kreuger

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Finns det verkligen ingen som fotade när jag vurpade?
Eller bilder från när jag ligger o väntar på ambulansen?

//Niklas

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jaa. Jag försökte mota bort en allt för närgången fotograf men han påstod sig vara din kompis och han "visste" att du inte hade något emot att bli fotad. Kolla med dina närmaste vänner som var på plats. Det bör vara någon av dom.
Säg gärna till om du inte kommer på vem det var för om han av ren respektlöshet stod och ljög om något sådant förtjänar han ett HW specialpris. :fatta!

Jag vet inte vad killen heter men jag glömmer inte ett ansikte.

Hoppas du får fram bilderna.

/HW

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
HW skrev:
Jaa. Jag försökte mota bort en allt för närgången fotograf men han påstod sig vara din kompis och han "visste" att du inte hade något emot att bli fotad. Kolla med dina närmaste vänner som var på plats. Det bör vara någon av dom.
Säg gärna till om du inte kommer på vem det var för om han av ren respektlöshet stod och ljög om något sådant förtjänar han ett HW specialpris. :fatta!

/HW

Det var Badtoy, och JA han är din kompis Campar ifall minnet sviker :D
Och HW, du gjorde såklart helt rätt men han talade sanning :tummenupp

/Nitrous

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Tjena!

Som marcus skriver här ovan så var det helt korrekt av dig att fråga de som fotade närgånget, men det var helt okej för mig, och de frågade!
Den du tänker på är nog Dea.
De bilderna har jag. =)

/Mvh
Niklas

HW skrev:

/HW

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM