Hehe, kan inte minnas att du fråga, men säkert! =)))
Joo hojen har ju enligt uppgift klarat sig riktigt bra, har själv inte hunnit tittat på den ännu.
Joo jag tycker faktiskt fortfarande att däcken, Pilot Power är bra däck.
Men de kanske hade gjort sitt, dock så fanns det ju mycket mönster kvar på sidorna, men men...jag skyller inte på ngt annat än vanlig "bond-otur"! =)
Du får köpa den där varianten av kraschpuckar av mig, de är testade av flera nu och funkar ju bra! =)
Vi ses när jag kan köra igen! =)
//Niklas
Joo hojen har ju enligt uppgift klarat sig riktigt bra, har själv inte hunnit tittat på den ännu.
Joo jag tycker faktiskt fortfarande att däcken, Pilot Power är bra däck.
Men de kanske hade gjort sitt, dock så fanns det ju mycket mönster kvar på sidorna, men men...jag skyller inte på ngt annat än vanlig "bond-otur"! =)
Du får köpa den där varianten av kraschpuckar av mig, de är testade av flera nu och funkar ju bra! =)
Vi ses när jag kan köra igen! =)
//Niklas
Kreuger skrev:Visst frågade jag väl om du ville smaka lite glass? Har för mig att du tyckte att de där grejerna du fick i spruta i armen var mycket bättre
Tog mig friheten att provköra din hoj lite bort till kärran, vågade inte prova att slanga om något skulle sitta löst men den verkade ha fått förvånande lite skador med tanke på hur illa tilltygad du blev.
Tycker du fortfarande att däcken du hade på är kanonbra? Nu var de iof rätt slitna men jag tror aldrig det där hade hänt med rennsport eller supercorsa.
Skönt att du är hemma och mår bättre hur som helst. Kravla ut i solen och lägg dig en stund nu!
//Kreuger