Klantigt fångat på bild (känslig? titta inte)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Just fan, den där bilden tror jag att jag har sett förut? Det var några år sen olyckan hände nu väl? Och i dagsläget då, ser du ut som scarface nu med?

Jag sminkar mig inte ;)

Kolla datumet på andra bilden, det var en vecka efter olyckan ungf.

Shit happens.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Måste väl bidra med lite jag också då. Här kommer en bild på min hand 5-6dagar efter olyckan. Slant lite lätt när jag skulle dela på 2st frysta hamburgare så den träffade handen istället... Självklart tog jag file kniven:tummenupp

Ouch, det har ju hänt förrut :(

MikkE

Guest
Haha ball bild. Du har verkligen låtit blodet fortsätta rinna också, bara för att bilden ska upp i denna tråden? :D
Ja men det är klart. Jag tycker om att dela med mig =)
Själv brukar jag gå till badrummet o torka blodet istället för o hämta kameran för o få en bild till en jävla tråd på SH :näsblod
Äsch då :whip
Jag var ute o cyklade en eftermiddag - det slutade så här:
Haha! Ja den där kommer jag ihåg. Var ju bra många år sedan nu. Klart det värsta som lagts upp än :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En kille i skolan sprang igenom en sån dörr med jäkligt tjockt glas..

:blodöverallt
jag kubba rakt igenom en sån dörr i skolan, inte ett stygn :D bara två tejpbara sår, såg dock lite grisigt ut i trappen då det va enten och jag gick till lärarrummet på 4e våningen för plåster men blev skickad till sjukan (ner för alla trappor igen)

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Tyckte av någon anledning att det verkade vettigt att landa på fejjan när cykeln välte :näsblod

Bifogat

• klocka.jpg
    klocka.jpg
    237 KB · Visningar: 216

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tyckte av någon anledning att det verkade vettigt att landa på fejjan när cykeln välte :näsblod

Haha, jobbigt att vara din pojkvän i det läget :D

Jag minns själv när min tjej gjorde en faceplant i skidbacken och fick rejäla skrapsår och fläskläpp, inte så kul att gå och handla med henne i affären :glömdet

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Mavve: Klart värst hittills! :död

Jag minns själv när min tjej gjorde en faceplant i skidbacken och fick rejäla skrapsår och fläskläpp, inte så kul att gå och handla med henne i affären :glömdet
Stackars Dee_cati. Det måste ha varit en tung tid för dig. Typiskt tjejer att skada sig sådär utan att tänka på sin kille.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Stackars Dee_cati. Det måste ha varit en tung tid för dig. Typiskt tjejer att skada sig sådär utan att tänka på sin kille.

Japp, men de är ju inte kända att tänka sig för direkt de små liven. Egentligen var det ju mitt fel då jag hetsade henne att åka störtlopp nedför slalombacken, hon gick omkull när jag blåste förbi henne i full fart...

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
visabild.php

Råkade slå mig på styret till min jetski när jag skulle trixa, jag är den enda i gänget som skadat mig vid jetskiåkning.
Spräckt läppen på vattenytan vid dyk i hög hastighet.
Smällt i knäet så in i helvete vid annat trixande, blev inte bra först flera månader senare när jag började träna så blödningen under knäskålen kunde vandra ut åt sidorna och försvinna(tror jag var det som hände, det blev blått bredvid knäskålen och sen blev det bra).

Vilken liten mun du har!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs

Hade en klasskompis som var boxare. Hennes pojkvän fick tydligen många blickar.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Skidolycka, både inre och yttrestygn. Trevligt att ligga på magen hela bussresan hem:tummenupp

Bifogat

• Sår.jpg
    Sår.jpg
    20.2 KB · Visningar: 91
  • DSC00270.jpg
    DSC00270.jpg
    235.4 KB · Visningar: 80
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska