Klantigt fångat på bild (känslig? titta inte)

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Tryckte borrbittsen genom tummnageln för några veckor sedan!
Kändes hyfsatt.. Men väre blev det dagen efter då det var inflamerat och jag blev tvungen att ta en tång och rycka nagelflisorna som borrat sig in i köttet under nageln!!
Ser dock fint ut nu!:rolleyes:
tumme.jpg

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Aj! Farligt nära :D

Du kapade inget viktigt som pulsar där?

Tur i oturen så var kapskivan skållhet så alla blodkärl sveddes rejält så det blödde ingenting. Tejpade ihop det ordentligt med silvertejp innan jag la mig den kvällen. Var ute och gasade hoj dan efter. Tur att man har bra läkkött:)

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Tur i oturen så var kapskivan skållhet så alla blodkärl sveddes rejält så det blödde ingenting. Tejpade ihop det ordentligt med silvertejp innan jag la mig den kvällen. Var ute och gasade hoj dan efter. Tur att man har bra läkkött:)

haha ! Du kautiserade alltså själv :D framtid som kirurg? :D

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad
ute på en öde ö i malaisia..... var ju en väldigt kul fest innan jag vart tvungen o kolla tempen på glödbädden med näven... :huvet

Bifogat

• DSC00340.jpg
    DSC00340.jpg
    200.6 KB · Visningar: 184
  • PICT0419.jpg
    PICT0419.jpg
    256.1 KB · Visningar: 147

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
ute på en öde ö i malaisia..... var ju en väldigt kul fest innan jag vart tvungen o kolla tempen på glödbädden med näven... :huvet

Fan... Vurpade du med näven in i elden eller var du bara berusad och modig??

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad
Fan... Vurpade du med näven in i elden eller var du bara berusad och modig??

vi var ett gäng på ca 15-20 pers som vart utkörda till ön o sen skulle vi övernatta där med..
de vart ett jävla fylleslag o alla började kasta i varandra i vattnet men smarta jag gick upp o gömde mig bakom brasan.

de var inte så smart när 3st 60kilos vänner hittar mig o tänker bära ner mig (95 fina panner) :) o kasta mig i vattnet. ja ålar mig ur deras grepp o lyckas slå ner näven i glödbädden. gjorde inte så ont först men efter 4 timmar börja de göra riktigt ont. (tackar spriten för dom 4 första timmarna) satt sen med handen i kylbägen vi hade med oss tills på morgonen.. dom kom då o hämta oss från ön.

sen vart de sjukan o röd/vita skumma piller o antibiotika salva. o så tömde dom handen på vatten med.

dom har iaf grymma läkemedel där borta o handen funkar lika bra som innan men de e den sjukaste smärtan jag vart med om...

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
aj. hur lyckades du? :va

Hoppade på ett hopp, lite hög fart efter landning och när jag bromsar kmr en liten jävla snöhög som jag glider över sidleds och pangbom fick jag skidan upp i röven typ. :banana

Åkte ner för backen. Fattade inte att jag blödde utan trodde de blöta där bak bara var snö haha. Ner i backen petade man lite på ryggen och där var blod:huvet

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Hade en klasskompis som var boxare. Hennes pojkvän fick tydligen många blickar.

De två tjejer som jobbade som lastare på flygplatsen när jag var där berättade att deras pojkvänner vägrade gå till stranden med dem. Man får förjävla mycket blåmärken överallt av att langa väskor. :)

carlo

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
CanAm 800 XXC -11 & KTM 200 EXC -07
Hård landning med enduron... bilden är en vecka efter att det hände och dags för gipsbyte. Två ben i foten var av. Jag har ocksåe en trevlig bild på mitt finger efter en dispyt med min diskmaskin som resulterade i 3 stygn i köttet och 6 i huden...ska bara leta fram den.

Bifogat

• DSC00161.JPG
    DSC00161.JPG
    58.5 KB · Visningar: 99

_bagarn

www.teamrackel.se
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
ktm 450 exc -11 gixxer 1000 tyyrbo
ja låt mig bjuda på mitt senaste klatter, en smula övermod och en kx 250 då kan de sluta såhär.. 2 nätter på IVA med hjärnskakning, 2 brutna fingrar, bruten handled, bruten vänster fotled och en hel del svidande skrapsår:crash

Bifogat

• PICT0619.jpg
    PICT0619.jpg
    228.2 KB · Visningar: 68
  • PICT0622.jpg
    PICT0622.jpg
    247.4 KB · Visningar: 79
Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Mmm, lagom djupt och öppet :näsblod
Inget snitt på jacka eller byxor?

Brallorna hade ett rakt och fint snitt på ca 10 cm och kanske 1mm på bredden :näsblod:D

Kände ju ingen smärta direkt så de var bara att åka ner och det var ju därnere jag märkte de:gnissla

Fick f.ö. sy 20 stygn som de fick ta bort eftersom de forsatte blöda och fick sy om det igen i sjukstugan. 2 timmar senare blödde de igen, ambulans till Torsby i en timma ca. KUL.

2 veckor senare med stygn kvar. Sprang till bio, såret sprack=blodig rumpa igen.:brinnerup

MikkE

Guest
Brallorna hade ett rakt och fint snitt på ca 10 cm och kanske 1mm på bredden :näsblod:D

Kände ju ingen smärta direkt så de var bara att åka ner och det var ju därnere jag märkte de:gnissla

Fick f.ö. sy 20 stygn som de fick ta bort eftersom de forsatte blöda och fick sy om det igen i sjukstugan. 2 timmar senare blödde de igen, ambulans till Torsby i en timma ca. KUL.

2 veckor senare med stygn kvar. Sprang till bio, såret sprack=blodig rumpa igen.:brinnerup

Ja satan så vasst stålkanten kan vara. Minns när jag förr förra säsongen märkte att det kändes kletigt i handsken. Kollade på den och fuck-you-fingret var helt rött på ena sidan. Var ju bara att åka ner igen och plåstra om. Jävla skit att det händer på mina, då helt nyköpta, Hesta skidhandskar :mad: Minns att jag hade burit ena skidan utan handske innan liften.
Fortfarande blod kvar, har dock fått sig en brun färg nu. Bilden togs för tre minuter sedan.

Bifogat

• CIMG0581.jpg
    CIMG0581.jpg
    61.3 KB · Visningar: 89
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin