Bee skrev:Om JAG är dukig på att köra...ojojoj, om du viste vem jag var så skulle du aldrig frågat det.
Ok då blir de en BMW heffaklump mao.!
Bee skrev:Om JAG är dukig på att köra...ojojoj, om du viste vem jag var så skulle du aldrig frågat det.
PMR skrev:Ok då blir de en BMW heffaklump mao.!
Bee skrev:Ja säg det, vet bara att jag körde millen och kär på plats....med den funkar inte riktigt vid lång resan
Holger skrev:köp hellre en busa än en blackbird fast vet inte hur man sitter på busan på blackbird sitter man bra men dom är tungkörda.
Bj.O.rn skrev:Vad svamlar du om?
/B
McB skrev:Han säger ju att man hellre ska köpa en Blackbird än en Blackbird, fast han har inte provat Busan men vet att Blackbirden är som Busan fast lättare att Busa med i Blackbirden som är tungkört.
Bee skrev:hmmm, har aldrig tagit r1 som ett alternativ...men å andra sidan så har jag inte kört den...
men visst, jag ska iväg till en mc-handlare och prova den....vore kanska ball om de funkade.
Någon som vet något om tl1000r/s, är de något att tänka på?
Holger skrev:Lite svår läst tydligen även om det inte är det för mig,kan skriva om det för er som har problem.
blackbird har jag kört och man sitter kanon på den men den är en tungkörd cykel,hayabusan ska visst vara bättre att svänga med än hondan men den har jag inte kört så vet inte hur den är att sitta på.
Marten72 skrev:Stoppp!!
Aprilian funkar jattebra för langkörning! Körde 170 mil non-stop förra aret. Sla det med era Gold-Wings och BMW. Till slut blir man ett med sin maskin!!
En twin ar mycket bättre att aka langt pa, inga kroppsdelar som domnar bort dar inte!!
Marten
Mogge70 skrev:
Fazer skrev:Så är det med en twin!
Bee skrev:EN R ja..är det bara jag eller är de inte extrema att sitta på..
Bee skrev:Då har man precis slagit sig till ro efter enliten tur i Norges underbara land.
Startade hemma i småland och tog mig genom vår härliga land och in i Norge, på min gixxa 600. Dagarna gick och milen tickade.....sen efter ett 150-200 mil var jag hemma igen, väldigt nöjd och glad. MEN VILKEN VÄRK JAG HADE...hela min kropp var förstörd.(speciellt vissa parti )
Kom fram till en sak, jag måste byta hoj!!
Jag har suttit och grunnat nu ett bra tag på vilken de ska bli. Jag var inne på en cbr1100xx ett tag, men sedan läste jag i ett test att det varnas för kåpskrap, då har de varit hårt körda...vadå??? tar kåpan i innan knät??? :kocko
Så ni har väl listat ut frågan nu vilken hoj är okej att köra långt med??
Jag söker ju inga hojar som guld vinge, utan man vill ju hålla sig inom sporthojarna.. jag är 190cm....ca90kg
tackar
SENSEI skrev:Jag åkte 45 mil med bara tankstopp på min tlr med damen och packning. När vi kom fram så kunde jag fortsatt lika långt till utan större problem. Åker kanon skönt på den.
Tilläggas bör kanske att jag har högre kåpglas på den.
Äh, vaffan. 500 mil på en vecka har jag kört med en Monster 600. Inga problemos. Min poäng: Det beror helt på vem man är.soppatorsken skrev:Men vafan. 40-50mil är väl inget att skryta med? En touringmaskin är nånting man kan knäcka 500mil på en vecka eller nånting sånt. Dvs en Europaresa.
Ska man bara till nästa landskap i Sverige så går det utmärkt på en 125 (det ger iofs blodsmak röven men ändå).
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |