Uppsök sjukhus
Uppsök sjukhus
Jag drar till durschen och häller på sprit, det är hela vänsterarmen, ena benet, foten och 2 fingrar som råkat värst ut, ryggskyddet räddade min rygg
Finns risk att man har ondare än vad som känns för tillfället pga adrelanin..
Vill du att jag skall komma upp och dig tills du och måste uppsöka ditt lilla pyjamasmongo.Gör det själv!
Finns risk att man har ondare än vad som känns för tillfället pga adrelanin..
Vill du att jag skall komma upp och dig tills du och måste uppsöka ditt lilla pyjamasmongo.
Adrenalinet brukar inte sitta i så länge inte på mig iaf... max en timma!
Iofs. Skrapsårsontet kan också dölja annat "värre" ont.. talar av egen erfarenhet.. . Jag gick inte heller till farbror doktor.. det lider jag ännu av 10år senare.
det går bra!
Iofs. Skrapsårsontet kan också dölja annat "värre" ont.. talar av egen erfarenhet.. . Jag gick inte heller till farbror doktor.. det lider jag ännu av 10år senare.
Å då vill jag vara en jobbig jävel å säga att adrenalinet gör så att man känner mindre smärta...vilken jobbig fan jag är....men även lite full...Valborg ju
Kommer på direkten du får bjussa på
Skit i skrubbsaren! Hur gick det med hojen!?
Är det säkert att du klotat , har du inte bara ramlat i fyllan eller åkt på stryk och glömt det helt enkelt. Vi vill se foto på din "kraschade" hoj.
Just fingrarna får du vara extra försiktig med. Fixa tubgas eller liknande att skydda som med och salva som håller det mjukt. Huden sträcks hela tiden just där och det kommer att göra ont så ända in i helvete annars.
Skulle du känna av fler skador sen så sväng in om sjukan
Ps glöm inte resten av skydden nästa gång.
Tips - När man ramlar/klotar eller dylikt går man till doktorn och får det dokumenterat, så att man om möjligt i framtiden skulle få problem kan få ut ersättning på olycksfallsförsäkringen!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|