Klotat hojen, precis hemkommen från akuten

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Inget direkt skadat, bra! Hojen skrapad och ful, bra! Då är det bara att börja gasa på alvar nu då. BAN HOJ!!!. Jag menar att hojen är ju redan ful och själv läker man ju ihop helt gratis :tungan

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Burre skrev:
Hela min framgaffel är vriden ett kvarts varv...

Ring skroten, det måste jag med göra för en lyktinsats till min går på lagoma 3800:-, nån här som äger en så pm:a gärna om ni vill bli av med den.

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Esquire skrev:
Ett gammalt citat från Simpsons: "Bones heal and chicks dig scars. Pain is temporary, but glory is forever."
ala Lance Murdock... ;)

Edit: i avsnittet när Bart vill bli en Daredevil och hoppar över ravinen med sin skateboard som engentligen homer hoppar med, fast han klarar det inte...

Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
freddexwing skrev:
ala Lance Murdock... ;)

Edit: i avsnittet när Bart vill bli en Daredevil och hoppar över ravinen med sin skateboard som engentligen homer hoppar med, fast han klarar det inte...
Exakt. Citatet har även en fortsättningsom går ungefär "And the United States of America has the best doctor-to-daredevil ratio in the world"

Avsnittet heter "Bart the Daredevil". Andra säsongen tror jag.

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
Aj då, nylon inbränt i huden låter inget vidare, :( men en jäkla tur att du klarade rygg och huvud. :tummenupp

Synd på hojen, men det är ju faktiskt bara pengar. Jag förlorade själv en Fireblade för dryga månaden :brinnerup sedan så jag vet hur det känns...

Krya på dig

/Jocke

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
AJ! Det där lät ONT!!! Hoppas du e OK under omständighterna! Vet du varför framhjulet eg. släppet? Hade du feta nerlägget eller var det grus/diesel eller nåt?

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Mja, det skulle kunna ha gått till såhär:
Kanske råkade wheela lite precis innan kurvan (kör den kurvan 4 ggr om dagen, bor precis där det hände) Brukar varje dag innan jag drar på jobbet peta upp den på baken. Men just denna gången slog jag ner lite sent och han kanske inte riktigt lägga ner hojen vilket orsakade resten av händelseförloppet.... så jag får fanimig skylla mig själv. Jag förtjänar faktiskt inget medlidande alls...

RoLLER skrev:
AJ! Det där lät ONT!!! Hoppas du e OK under omständighterna! Vet du varför framhjulet eg. släppet? Hade du feta nerlägget eller var det grus/diesel eller nåt?

Sugar

Twin addict
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
SP1
Okej, hur ska du ha det?? Sympati eller inte? Är själv lite kluven... Men lite synd är det allt om dig!

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Gjorde en sån vurpa för 3 år sen, brutal hjärnskakning och ett uppskrapat högerben...
inte schööönt...
Bröt dock inget :banana

Men det är bra med skydd, men ibland ska man bara (tanka)
Krya på dig!

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Jochen skrev:
Aj då, nylon inbränt i huden låter inget vidare, :( men en jäkla tur att du klarade rygg och huvud. :tummenupp

Synd på hojen, men det är ju faktiskt bara pengar. Jag förlorade själv en Fireblade för dryga månaden :brinnerup sedan så jag vet hur det känns...

Krya på dig

/Jocke

Vad hände med din egentligen :va , den ser ju inte så fräsch ut på avataren repcis...

Last edited:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Visst vill man ha lite sympati... Jag säger bara att jag är medveten om att jag inte förtjänar det :)

Sugar skrev:
Okej, hur ska du ha det?? Sympati eller inte? Är själv lite kluven... Men lite synd är det allt om dig!

Jochen

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
FireBlade 929
PollySmurf skrev:
Vad hände med din egentligen :va , den ser ju inte så fräsch ut på avataren repcis...

Jag och hojen gjorde ett besök i grillen på en mötande bil för dryga månaden sedan :rolleyes: I samband med besöket började hojen brinna och eftersom den var nytankad brann den väldigt väldigt länge..... :brinnerup

/Jocke

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...