Burre skrev:Hela min framgaffel är vriden ett kvarts varv...
Burre skrev:Hela min framgaffel är vriden ett kvarts varv...
ala Lance Murdock...Esquire skrev:Ett gammalt citat från Simpsons: "Bones heal and chicks dig scars. Pain is temporary, but glory is forever."
Exakt. Citatet har även en fortsättningsom går ungefär "And the United States of America has the best doctor-to-daredevil ratio in the world"freddexwing skrev:ala Lance Murdock...
Edit: i avsnittet när Bart vill bli en Daredevil och hoppar över ravinen med sin skateboard som engentligen homer hoppar med, fast han klarar det inte...
RÅD? lite dumt svarat av dig kanske,har man råd till hoj så ser man oxå till o ha råd till personlig skyddsutrustning för ens eget bästa annars är man lite dumstridig.honkiie skrev:beror på om man har råd :/
RoLLER skrev:AJ! Det där lät ONT!!! Hoppas du e OK under omständighterna! Vet du varför framhjulet eg. släppet? Hade du feta nerlägget eller var det grus/diesel eller nåt?
Jochen skrev:Aj då, nylon inbränt i huden låter inget vidare, men en jäkla tur att du klarade rygg och huvud.
Synd på hojen, men det är ju faktiskt bara pengar. Jag förlorade själv en Fireblade för dryga månaden sedan så jag vet hur det känns...
Krya på dig
/Jocke
Sugar skrev:Okej, hur ska du ha det?? Sympati eller inte? Är själv lite kluven... Men lite synd är det allt om dig!
PollySmurf skrev:Vad hände med din egentligen , den ser ju inte så fräsch ut på avataren repcis...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|