Simonpimon
Ny medlem
Helt seriöst, börja lira nåt riktigt schysst fantasyspel. Går fan att trolla bort dagar utan att man märker det
Harpan är jag inge bra på men spindelharpan var jag kung på ialf när man kunde jobba det var det man gjorde för att få tiden gå.
Sen lär jag nog ha sett väldigt många serier filmer, men vill komma ifrån dummburken.
Poker är ju faktiskt en bra ide, ialf om man blir duktig (måste ju spara ihop till massa delar)
Ne så poker och kanske lära sig virka
Bra blir jag höger benet behöver man ju inte använder bara motorbroms, så det är bara onödig vikt
Ös på med mer förslag.
Baka massa göttiga saker o smäll i dig... negerbollar o bullar o muffins o fan massa göttigött...fördriver man ju lätt några timmar bara på att gö lite negerbollar när man sitter i rullstol
han ville komma i sitt ställ av stl 50. då äre dumt å trycka i sej massa skit
Jag har tyvär inga tips. börja spela nåt dataspel e la de enda jag kan komma på.
föresten. de va nån snubbe på moppenet som började göra en modellmoppe i skala 1:3. kanske kan vara nåt?
Är i samma läge fast jag kan gå då,,,,,,,, Surfa, lägger Harpan på min dator, att slå för dej,,,, poäng 8107: tid 91.
Ungarna tycker jag är en idiot som sitter läger Harpan på datorn men är man tävlingsmänniska så är det skitsamma,,,, lycka till.
Jag vill ju gärna veta dina resultat
kommer inte ihåg exakt för de va ett par år sedan jag spelade, men ~10400 poäng och 73sek.
ah va fan då,,
bildbevis
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari