Klotat och sen då?

Simonpimon

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ER-6n
Helt seriöst, börja lira nåt riktigt schysst fantasyspel. Går fan att trolla bort dagar utan att man märker det :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Harpan är jag inge bra på men spindelharpan var jag kung på ialf när man kunde jobba det var det man gjorde för att få tiden gå.

Sen lär jag nog ha sett väldigt många serier filmer, men vill komma ifrån dummburken.

Poker är ju faktiskt en bra ide, ialf om man blir duktig (måste ju spara ihop till massa delar)

Ne så poker och kanske lära sig virka :D
Bra blir jag höger benet behöver man ju inte använder bara motorbroms, så det är bara onödig vikt:D
Ös på med mer förslag.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Harpan är jag inge bra på men spindelharpan var jag kung på ialf när man kunde jobba det var det man gjorde för att få tiden gå.

Sen lär jag nog ha sett väldigt många serier filmer, men vill komma ifrån dummburken.

Poker är ju faktiskt en bra ide, ialf om man blir duktig (måste ju spara ihop till massa delar)

Ne så poker och kanske lära sig virka :D
Bra blir jag höger benet behöver man ju inte använder bara motorbroms, så det är bara onödig vikt:D
Ös på med mer förslag.

Baka massa göttiga saker o smäll i dig... negerbollar o bullar o muffins o fan massa göttigött...fördriver man ju lätt några timmar bara på att gö lite negerbollar när man sitter i rullstol :tungan

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Baka massa göttiga saker o smäll i dig... negerbollar o bullar o muffins o fan massa göttigött...fördriver man ju lätt några timmar bara på att gö lite negerbollar när man sitter i rullstol :tungan

han ville komma i sitt ställ av stl 50. då äre dumt å trycka i sej massa skit:näsblod

Jag har tyvär inga tips. börja spela nåt dataspel e la de enda jag kan komma på.

föresten. de va nån snubbe på moppenet som började göra en modellmoppe i skala 1:3. kanske kan vara nåt?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
han ville komma i sitt ställ av stl 50. då äre dumt å trycka i sej massa skit:näsblod

Jag har tyvär inga tips. börja spela nåt dataspel e la de enda jag kan komma på.

föresten. de va nån snubbe på moppenet som började göra en modellmoppe i skala 1:3. kanske kan vara nåt?

I know :D

Men han e så jävla tanig så han kan behöva äta upp sig lite o gå upp en storlek i ställ...:tungan
Annars får han väl baka oså kommer jag gärna o hämtar upp godsakerna, hör du de changco?!
Du kan ha lite redo tills imorrn runt 22:30 så kommer ja förbi o hämtar upp lagom te fikapausen på jobbet :tummenupp

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Köp nån radiostyrd bil att pilla med. Kommer du absolut inte ur lägenheten så satsa på typ mini-z (1:18- små) så kan du dra upp banor inomhus. Kommer du ut så leta efter vilken klass som passar dig. www.rsb.se hittar du säkert både bil och info.

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
GG EC300
Är i samma läge fast jag kan gå då,,,,,,,, Surfa, lägger Harpan på min dator, att slå för dej,,,, poäng 8107: tid 91.
Ungarna tycker jag är en idiot som sitter läger Harpan på datorn men är man tävlingsmänniska så är det skitsamma,,,, lycka till.

Jag vill ju gärna veta dina resultat :tummenupp

kommer inte ihåg exakt för de va ett par år sedan jag spelade, men ~10400 poäng och 73sek. :)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Träna rörligheten i lederna. Du har säkert låg rörlighet i diverse skadade leder nu, rör på dessa leder försiktigt när du sitter framför tvn osv så kommer rörligheten tillbaka snabbare och du är mer redo för den riktiga rehabiliteringsträningen när den börjar.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Studera! (Seriöst) men välj något du känner att du vill lära dig; Motormekanik, elsystem, motorstyrsystem (je, nu tar jag ju egna exempel men "go figure"). Ett tu... så när du jackar ur stolen kan du mappa din egen PCIII:a och flödesoptimera dina toppar likt Jesus.

Eller börja öva på Airbrush och lacka dina kåpor som Du vill ha dem

Bygg lego, kan göras med en hand :D

Träna på Photoshop, Cad, Solid ...

Mitt tips är att göra något som stimulerar skallen, att sitta och slöglo på tv och matas med värdelös information i 3månader kan göra vem som helst till ett mentalt kolli, känner sig naken så fort fjärrkontrollen är på rymmen. Dessutom, om man läser och lär sig om saker som man är intresserad av går tiden faktiskt fort.

Lycka till och krya på dig!

Förresten finns det massor av :tuttar som går igång på sina moderskänslor att ta hand om en skadad stackare så det kan säkert bli göka :2cool

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Nu börjar det bli förslag bra förslag, bygga är ju roligt kanske kan köpa sig byggsatser och bygga massa små mc, sen hoppa på svårare saker. Handen har jag nu endast problem med om jag tar i grönt från röntken idag.

Kanske ska ta med mig rullstolen och dra ut och sätta mig på en uteservering och skriva 5kr ligget på ryggen.

MR R6™

Alla andra är dumma i huvudet!
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Ktm 450 exc
porrsurfa verkar som en självklarhet!:tummenupp
annars kan du göra något av följande.

Lära dig spela gittar.
Nytt språk/förbättra språk.
Limma ihopa gittaren(antar att du som jag tröttnade snabbt).
Lära dig tala engelska men Arnold dialekt(en given vinnare vid krogragg).
Bygga egna fyrverkerier.
Tejpa upp dig själv på väggen med silvertejp.
www.e-kontakt.se (seriöst eller ren jävulskap).
Rätta mina stavfel.
Göra egen glass.

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
ah va fan då,, :Bugar

:7peta bildbevis

haha ja jag hade faktiskt en bild en gång i tiden.. en polare trodde mig inte så jag skickade en bild till honom.. den har jag tyvärr inte kvar på mobilen=/ det va nått år sen hehe.. men jag satt och lyssnade på ljudböcker ett tag.. va helt manisk. spelade harpan flera timmar i sträck medans jag lyssnade. kunde inte knyta ihop handen när jag va färdig.. "mushand" så att säga hehe

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...