Klotat och sen då?

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Efter att legat på sjukhus ett par veckor har jag även hunnit att varit hemma 2veckor(sitter i rullstol) största delen av tiden. Är sjukskriven tillsvidare till 15sep troligtvis någon månad till.

Så nu till frågan, hur fan fördriver man tiden film dator xbox kaffe sova. Det börjar bli ganska tråkigt och ska hålla på så här i minst 6veckor till sen rehab. Kommer ju ta livet av mig av tristess, kommer inte ur lägenheten själv, vågar inte bli alkis och rammla ur stolen.

Så hur har ni gjort eller skulle om ni är ett invalid pucko för att få tiden gå, kanske ha lite roligt:va

Trist läge. Hoppas du blir återställd och förhoppningsvis åka båge igen.

Jag skulle ha laddat he..... eh... köpt några tv-serier. Typ M.A.S.H (en riktig höjdare), CSI, eller vad man nu gillar.... Tiden får fortare då, och 20 avsnitt ggr 10 säsonger blir ju några timmar som "försvinner"

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
oj oj

Först, beklagar olyckan.

Satt själv "inne" 1 år efter min olycka. Vart såå grym på x-box :tummenupp

www.Flashback.info Är ett måste!
Porrsurfa är likaså ett måste,finns lite om du söker ordentligt :tungan

Logga in dig på olika forum,snacka m det intressanta könet (Vilket du nu gillar) finns faktiskt roliga intressanta människor oxå.

Passa på att lära dig nåt du gillar o kan lite redan nu,som du annars inte haft tid till. Photoshop,språk,instrument. Läs böcker.
Har du inte läst Box 21,så gör det. Om du skulle tycka det var ett dåligt sätt att slösa din tid på så betalar jag den boken!

Kolla på www.imdb.com där dom har en topp 250 lista på filmer. Gudfadern 1 nyckeln till frihet 2:a osv. Skaffa dig lovefilm o får hem 3 filmer i veckan. Kolla alla :)

Finns mycket att göra men inte allt som känns kul alltid. Tyvärr

Rehaben är väldigt viktig. Sköt den är tipsnr 1. Ja håller ff på.4 år.

/Henrik

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Som någon sa: sopranos, alla säsonger (tåls att ses igen) även OZ: fängelse serien, O.S.V. Kolla tv serier och däremellan meka/bygga= bra tidsfördriv!

Hursomhaver, krya på dig fort så du kan rejjsa omgående:tummenupp :yoparty

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
drog precis hem situation magnusson, hur jävla rolig som helst:tummenupp mitt tips, man kan se det om och om igen

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...