Re: Re: Re: Re: Re: Klotning på hemvägen från Sporthoj festen
Crille skrev:
Mitt inlägg till dig var med stor Ironi
men måste nog hålla med dig att jag piskar dig rejält på
E18 sedan i skog och sten näääää där kan ju inte jag åka
Ne men tror nog du kan mena Andersson som kör RR han bor på Trollebo och har haft en sådan....
Ironi från min sida oxå
Lite bakvänt av mig att ge mig på de Hallstingar som har vett att köra motorcykel och därmed är vettiga personer. Jo, det var Andersson jag menade och han heter väl "Chrille" också?
Du rastar mig nog på fler ställen än E18 men man måste ju hålla uppe fasaden. Jag är mer en prylbög med garaget fullt av lull-lull än en speciellt snabb "racerförare". Det är kul med motorcyklar och det är kul med folk från hemkommunen som ägnar sig åt vettigare saker än att köra folkrace och dricka hemkört. Själv har jag åkt omkring i en röd 142 med JP-fälgar, sänkt och doftgran, och lyssnat på Golden Ballads med Scorpions iklädd blekta jeans, vita tubsockor och en snitsig frisyr som vissa skulle kalla hockeyfrilla eller möjligen tjeckisk idrottsfrisyr runt i Hallstahammar och tyckt att det var helt OK. Stannat till på Tuvesson och diskutera K-kammens fördelar tillsammans med dubbla Webrar med de andra tröstlösa grabbarna. Så är det: jag häcklar gärna men allt ärketöntigt har jag själv gjort flera gånger om. På min tid var det kebaben(Monte Bianco) som gällde när man hängde och kollade på fjortisar över styret på en RD125LC från -82(som var rensad på toppkåpa, backspeglar, kylarmaskering, magspoiler samt framskärm för att den lättare skulle gå upp på bakhjulet på annat än ettan) . I gympadojor och lappade jeans, skinnställ hade man inte råd med då pengarna skulle räcka till en Allspeed-pipa och 175cc kit, fast någon 175 cylle blev det aldrig. Pust, tiden går....
Nu är man en sån där moralkärring som tycker att man ska ha alla skydd som finns, köra 20 km/h under hastighetsbegränsningen samt låsa in motorcykeln i garaget och kasta nyckeln för att MC-åkning ska kännas någorlunda säkert
Nåväl, håll intresset uppe, kör så mycket du törs men lova att du håller igen så pass att vi slipper träffas på akutmottagningen i Västerås.
/Hising