Klotning på hemvägen från Sporthoj festen

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skönt att höra att du klarade dig.
Många hade inte gott väder på vägen hem. Fluppen höll på att kasa av han med och då bestämde vi oss för att ta en pizza och vänta ut vädret :tummenupp

Jag höll själv på att åka av, men det var ju när jag letade efter en affär iklädd endast jeans och Tshirt + hjälm. Det var en pulshöjare att köra av vägen för att jag fick möte på en smalväg i kurvan jag låg ner i :( jag trilla inte.

Många som åkte av verkade det som. Noice, AC och några till..... Trist sånt :(

750RR
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Skönt att det gick bra för dig och att ni andra klarade ut era situationer utan marksyning. :tummenupp
Men det var en jäkla fest att kosta vurpor. :(
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Crille skrev:
,och till doktorn att ditt föredrag var kanon :tummenupp

Här blir man ju lite nyfiken och undrar vilken doktor det var? Jag kan ha fel men på bilden ovanför ser det ju ut som rum 70 på akutmottagningen i Västerås. ge mig en hint så jag vet vem jag ska häckla på jobbet nästa vecka... Iofs för sig så är det kirurgerna som primärt tar alla traumafall men halskragen säger mig att någon av oss ortopeder varit inblandad.

Noterar också att du kommer från Hallstahammar så jag är den första att beklaga, har själv växt upp i Kolbäck och vet att Hallstingar är ena riktiga losers hela bunten(förutom min kompis Robban). Cruisar ni fortfarande omkring mellan Tuvessons grill och Parken med 142or med sänkt fjädring och
aluminiumfälgar? :hej :hej :hej

/Hising
 
Last edited:

R-Sexxa

Sporthoj.cum'are
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6 -01 Röd ..Devil Slip-on, Dynojet, Stålomspunnet...o lite tjaffs
Köpes: arselskydd!

det är riktigt bra med ryggskydd .... själv skulle jag ha behövt arselskydd!!!...gärna ett man kan lägga innanför stället :D
jag åkte inte bara hem på hoj från festen utan även på arslet! :(
 

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Ort
Givetvis
Hoj
.
Re: Re: Klotning på hemvägen från Sporthoj festen

Doktorn var killen på festen som höll föredrag för oss hojåkare vad man ska göra vid en vurpa m.m...

Nääää inte fan åker jag runt tuvessons med hojen och posar,Hmmm förstår inte hur du kan uttala dig att ALLA hallstingar är losers kom hit så ska vi rejsa lite,sedan kan vi ju se vem som är en LOSERS när du har gråtit klart för du har blivit såååå i frånåkt av min lilla Gixxer..... :fakta

Nurse Ratched skrev:
Crille skrev:
,och till doktorn att ditt föredrag var kanon :tummenupp

Här blir man ju lite nyfiken och undrar vilken doktor det var? Jag kan ha fel men på bilden ovanför ser det ju ut som rum 70 på akutmottagningen i Västerås. ge mig en hint så jag vet vem jag ska häckla på jobbet nästa vecka... Iofs för sig så är det kirurgerna som primärt tar alla traumafall men halskragen säger mig att någon av oss ortopeder varit inblandad.

Noterar också att du kommer från Hallstahammar så jag är den första att beklaga, har själv växt upp i Kolbäck och vet att Hallstingar är ena riktiga losers hela bunten(förutom min kompis Robban). Cruisar ni fortfarande omkring mellan Tuvessons grill och Parken med 142or med sänkt fjädring och
aluminiumfälgar? :hej :hej :hej

/Hising
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Re: Re: Re: Klotning på hemvägen från Sporthoj festen

Crille skrev:
Doktorn var killen på festen som höll föredrag för oss hojåkare vad man ska göra vid en vurpa m.m...

Nääää inte fan åker jag runt tuvessons med hojen och posar,Hmmm förstår inte hur du kan uttala dig att ALLA hallstingar är losers kom hit så ska vi rejsa lite,sedan kan vi ju se vem som är en LOSERS när du har gråtit klart för du har blivit såååå i frånåkt av min lilla Gixxer..... :fakta


Även vi med usel humor försöker skoja till det ibland, naturligtvis var det ett skämt att alla hallstingar är losers...

Visst skulle jag bli frånåkt av din Gixxer.... På E18. På övriga ställen kan du få det svårt. När jag tänker efter så är jag nog chanslös på strippen oxå... Men på alla andra tänkbara underlag och banor är du rökt :fakta

Det är inte du som bott nära Trollebo och hade en SS600 gixxer i garaget för en 2-3 år sedan? Är så dålig på namn...

/Hising
 

Bifogat

  • img_7875.jpg
    img_7875.jpg
    118.4 KB · Visningar: 280

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
fan AC.... Krya på dig,, såg ju ut att må helt ok med tanke på att fingret redan va uppe å gick hahaha nu bli vi två coola NINJA Street Fighters då ??? Gött att du mår bra,, det e ju det viktigaste :)
 

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Ort
Givetvis
Hoj
.
Re: Re: Re: Re: Klotning på hemvägen från Sporthoj festen

Mitt inlägg till dig var med stor Ironi :D
men måste nog hålla med dig att jag piskar dig rejält på
E18 sedan i skog och sten näääää där kan ju inte jag åka :(

Ne men tror nog du kan mena Andersson som kör RR han bor på Trollebo och har haft en sådan....

Nurse Ratched skrev:
Även vi med usel humor försöker skoja till det ibland, naturligtvis var det ett skämt att alla hallstingar är losers...

Visst skulle jag bli frånåkt av din Gixxer.... På E18. På övriga ställen kan du få det svårt. När jag tänker efter så är jag nog chanslös på strippen oxå... Men på alla andra tänkbara underlag och banor är du rökt :fakta

Det är inte du som bott nära Trollebo och hade en SS600 gixxer i garaget för en 2-3 år sedan? Är så dålig på namn...

/Hising
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tur att det inte blev värre skador, ryggskydd räddar liv. Också tur att det inte blev värre med NoicE.

Krya på er!
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Re: Re: Re: Re: Re: Klotning på hemvägen från Sporthoj festen

Crille skrev:
Mitt inlägg till dig var med stor Ironi :D
men måste nog hålla med dig att jag piskar dig rejält på
E18 sedan i skog och sten näääää där kan ju inte jag åka :(

Ne men tror nog du kan mena Andersson som kör RR han bor på Trollebo och har haft en sådan....

Ironi från min sida oxå :hej Lite bakvänt av mig att ge mig på de Hallstingar som har vett att köra motorcykel och därmed är vettiga personer. Jo, det var Andersson jag menade och han heter väl "Chrille" också?

Du rastar mig nog på fler ställen än E18 men man måste ju hålla uppe fasaden. Jag är mer en prylbög med garaget fullt av lull-lull än en speciellt snabb "racerförare". Det är kul med motorcyklar och det är kul med folk från hemkommunen som ägnar sig åt vettigare saker än att köra folkrace och dricka hemkört. Själv har jag åkt omkring i en röd 142 med JP-fälgar, sänkt och doftgran, och lyssnat på Golden Ballads med Scorpions iklädd blekta jeans, vita tubsockor och en snitsig frisyr som vissa skulle kalla hockeyfrilla eller möjligen tjeckisk idrottsfrisyr runt i Hallstahammar och tyckt att det var helt OK. Stannat till på Tuvesson och diskutera K-kammens fördelar tillsammans med dubbla Webrar med de andra tröstlösa grabbarna. Så är det: jag häcklar gärna men allt ärketöntigt har jag själv gjort flera gånger om. På min tid var det kebaben(Monte Bianco) som gällde när man hängde och kollade på fjortisar över styret på en RD125LC från -82(som var rensad på toppkåpa, backspeglar, kylarmaskering, magspoiler samt framskärm för att den lättare skulle gå upp på bakhjulet på annat än ettan) . I gympadojor och lappade jeans, skinnställ hade man inte råd med då pengarna skulle räcka till en Allspeed-pipa och 175cc kit, fast någon 175 cylle blev det aldrig. Pust, tiden går....

Nu är man en sån där moralkärring som tycker att man ska ha alla skydd som finns, köra 20 km/h under hastighetsbegränsningen samt låsa in motorcykeln i garaget och kasta nyckeln för att MC-åkning ska kännas någorlunda säkert ;)

Nåväl, håll intresset uppe, kör så mycket du törs men lova att du håller igen så pass att vi slipper träffas på akutmottagningen i Västerås. :tummenupp

/Hising
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Emmi skrev:
Tur att det inte blev värre skador, ryggskydd räddar liv. Också tur att det inte blev värre med NoicE.

Krya på er!

Vet du hur det blir med Noice nu ?? när kommer han på hjul igen ?
 

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
altså vääänta vänta nu!? Jag såg på en liten filmsnutt som hette krash.mpg såg en grön hoj, hör lite om Noice att folk hoppas han mår bra. Vad hände med honom!? shit nu blir jag rädd. Har inte hört av honom sedan studenten.

jätteorolig!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top