Maria1980 skrev:Finns någon klubb för oss CBR600 ägare? Letat men inte hittat nån...
Hazel skrev:Verkar inte så men vi är ju ett gäng med cebeärrer här på SH så vi kanske kan odla fram en..? Får väl se om folk fyller på...
exakt, jävla idiotfanskap som skriver upp sig o tjafsar om en Yamaha R klubb, sen när jag fixat o grejat o betalat domän o skit för 2 år, då e det knappt nån där.hållundan skrev:No offence, men vi såg ju hur bra det gick med Yamaha-klubben. Det var ändå ett intresse på typ, tja, 200-300 pers.
Just my 0.02 $
Jag tar på mig lite av det. Fast jag härjade lite där oxå, det vet du.Ravetrancer skrev:exakt, jävla idiotfanskap som skriver upp sig o tjafsar om en Yamaha R klubb, sen när jag fixat o grejat o betalat domän o skit för 2 år, då e det knappt nån där.
FÖRBANNAT DÅLIG STIL!!!!!!!!!!!!!
Maria: har du pojkvän?
Mattias skrev:Inte för att jag vill vara den som är sån, men CBR600 är väl inte särskilt exotisk eller spännande? Det blir ju som Volvo 240-klubben, liksom. Visst är det en skitbra hoj, men den sätter ju inte eld i brallorna direkt.
Det klubbas för mycket, helt enkelt.
Cbr 600 sätter väl verkligen fart i brallorna,eller hur.Mattias skrev:Inte för att jag vill vara den som är sån, men CBR600 är väl inte särskilt exotisk eller spännande? Det blir ju som Volvo 240-klubben, liksom. Visst är det en skitbra hoj, men den sätter ju inte eld i brallorna direkt.
Det klubbas för mycket, helt enkelt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |